Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
ik moest toch ook nog ff kijken,maar het staat er gewoon nog op,het enigste wat weg is,is het e-hdi logo-tje.
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Citroen loos bedoelde ik mee dat ik de citroen letters heb verwijderd Oogt veel dikker.
Je neemt (tenzij je je vingers pijn wilt doen), 2 handschoenen, een flosdraad en je trekt/flost eventjes met wat kracht zo de letters van de tape af. je haalt de lijm/tape resten weg en voila, geen citroen letters meer op de achterklep.
Alleen het ds3 logo staat er bij mij nog op, achter heb ik de 3 en Citroen verwijderd, voor heb ik die dikke plak verwijderd, ook al omdat die er bij mij scheef op zat.
Alleen het DS teken staat er bij mij nog op
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
heb je een pic van de voorkant?
Gisteren een 2011 C5 gespot met een ehdi logo, de logos bestaan dus wel, of ze uberhaupt op de ds3 worden aangebracht geen idee.
Dit ter info!
dunno, maar ik had ze er direct afgetrokken iig
Zoow, vandaag ff in Duitsland de DS uitgelaten (en tegelijkertijf zelf naar WB movieworld)
Hij loopt 11.1 ltr op 100km…. bij volgas en 185km/h op de teller. Wat een zuipert..
Maar zo tot de 170km/h blijft ie best lekker rijden en maakt niet al te gek veel lawaai.
Inmiddels de 4000km ruim gepasseert, zonder kraakjes of rammeltjes.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Scottie schreef:
Hij loopt 11.1 ltr op 100km….
Ik hoop dat dit een rekenfout is, want dit is wel erg veel.
11.1 liter op 100 kilometer bij 185 km/h op de teller Witte1
Als je aan het planken bent dan zal dat zeker. Wat verbruikt ie bij 160 a 170 constant? Iets van 7 of 8 liter per 100km?
Het zal een benzine zijn waar je mee rijd. Ik heb een diesel dus ging daar vanuit. Beetje te snel gepost van mij. Btw, mijn verbruik is 4,5 per 100km.
@Witte,
Nope een energie zuinige diesel (e-HDI), die op een testbank toch zeker 3.5 op de 100 doet.
Alleen bij volgas op de autobahn en 185 op te klok loopt ie echt maar 1:9 hoor.
Bij constant 80 haalt ie 1:33, dat dan wel weer. Mja, ik ga geen 80 rijden op de snelweg.
En bij 90 zal het 1:30 zijn, daarna gaat ie echt wel zuipen.
Maaruh… geef die van jou maar eens de sporen. Zal je zien hoe het verbruik zo’n beetje kwadratisch oploopt.
M’n gemiddelde over de 4200km zit op 4,9 ltr.
@Leon75,
Geloof dat ie rond de 1:11 zit bij 170 km/h, maar dat weet ik niet meer zeker. Vond het eigenlijk niet boeien.
Was aan het stoeien met een Zwitser die vond dat ie zijn k** Audi A4 makkelijk tussen mijn bumper en die van mijn voorganger kon zetten, terwijl er niet eens een Mini tussen paste.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Je snapt het niet, Witte1. Hij heeft z’n topsnelheid getest en bij 185 per uur verbruikt de auto 11,1 liter per 100 kilometer. Lijkt me niet een heel gek verbruik voor een diesel op die snelheid. Volgens mij heeft Scottie een E-HDI.
Thanks Scottie.
Totaal aantal Berichten: 141
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
Poekoek schreef:Je snapt het niet, Witte1. Hij heeft z’n topsnelheid getest en bij 185 per uur verbruikt de auto 11,1 liter per 100 kilometer. Lijkt me niet een heel gek verbruik voor een diesel op die snelheid. Volgens mij heeft Scottie een E-HDI.
Een benzine rijdt dan krap aan 1 op 6 (120VTi), erg netjes dus voor de diesel! Het zal waarschijnlijk wel wat langer duren voordat hij op die snelheid zit maar ik zie hiermee wel dat het ecomodel dus niet alleen bij lage snelheden toch flink veel zuiniger is, maar ook op de hogere.