Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Dank voor de tips. We gaan er van het weekend maar weer eens naar kijken.
Zou het slim zijn om preventief ook eerst de voorraadbol nog te vervangen? Ik heb 1x eerder een V6 gehad met een brakke voorraadbol, maar die kwam nog wel omhoog, al duurde het langer.
Domme vragen bestaan niet.
Je mag van mij geld over de balk gooien want het probleem zal niet verdwijnen. Zelfs als de bol intern kapot is zal je Xm nog omhoog komen.hang eens een meter achter bijv het verdeelblok geeft dezenog druk af richting het veercircuit ?? verdeelblok wellicht verstopt ??
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Afgelopen flink druk geweest. Dit weekend weer verder gegaan. De drukregelaar lijkt de uiteindelijke oorzaak van de ellende. Op de een of andere manier is het kogeltje toch “verdwenen”. Andere drukregelaar bestelt via een medeforumlid. Gelijk maar een revisiesetje erbij zodat ie mooi lekvrij wordt.
Zaterdag monteren en kijken wat het wordt. Ik heb het warme gevoel dat we nu beet hebben.
Domme vragen bestaan niet.
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Met zo’n retourslang van HD regelaar naar het vat had je dat direct geweten
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop
Totaal aantal Berichten: 820
Geregistreerd: 10-04-2005
- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF Exclusive
Vandaag is er een verse apk op gekomen nadat ie weer lekker zwevend is gemaakt..
Was dus de drukverdeler
Domme vragen bestaan niet.
Toch een raar verhaal dat je kogeltje “verdwenen” was.
Boutje te ver uitgedraaid?
Kogeltje werd echt kogeltje?
Affijn , fijn dat het opgelost is en veel zweefplezier!
Groet,Dirk
XM TCT Ambiance`94