Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Het is weer eens tijd om de hulp in te roepen van BX-rijdend Nederland…
Ik ben van plan om een BX achteras onder mijn C15 te monteren.
De bedoeling is wel dat het lekker stevig op de weg komt te liggen in verband met toegenomen vermogen.
Nu is mijn vraag: Wat zijn de verschillen tussen de achteras van een BX GTI of 16v en een ‘gewone’ BX?
Andere bollen? Andere stabistang?
Ik hoor het graag.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
De GTi heeft andere bollen dan de standaard BX, of er verschil tussen GTi-bollen en 16v-bollen is weet ik eigenlijk niet. GTi heeft dezelfde stabilisatorstang als een standaard BX, 16v heeft een stijvere stang dan GTi.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 2198
Geregistreerd: 21-08-2007
- BX d
- BX trd turbo
- BX trd turbo break
- BX tzd turbo break
En de 16v mk2 heeft weer een dikkere stang dan de mk1 (is mij verteld).
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Aha. Dan moet het een 16v mk2 as worden
Bedankt mannen.