mag maar 3 bijlages plaatsen
Citroen XM
It’s not a way of driving…
It’s a way of life..
Mooi!En Gefeliciteerd.
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
dank u dank U
Citroen XM
It’s a way of life..
ferme wagen
Citroén 2.0 CT
C5 sinds 07-2012
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Super! Ik wil er ook zo eentje! Lijkt mij een zeldzame uitvoering met leer en wat al niet meer!
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Dank u allen voor de complimenten voor de dame die al behoorlijk begint te wennen.. maar is het zo’n aparte uitvoering van de 2.0 dan? ik vind het witte leer heel erg mooi in de auto staan vooral in combinatie met de buitenkleur. je ziet ook mensen naar binnen kijken weet niet waarom.
Citroen XM
It’s a way of life..
Totaal aantal Berichten: 17405
- CX 2400 Super
Draakje, ook van mijn kant hartelijk gefeliciteerd: ziet er goed uit op de foto’s!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Mooie combinatie met dat lichte kleur leer!
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
ja het is inderdaad wit leer wat er in de dame zit.. ik heb gekeken of het achteraf gemonteerd is maar kan er niets van vinden ook de binnenbekleding op de vloer is wit. het is net dat de matten zwart zijn
sorry dat ik overigens laat reageer mocht even 2 dagen in het ziekenhuis verblijven na een ingreep.
wel heerlijk dan op de achterbank van de dame terug gereden te worden…
Citroen XM
It’s a way of life..
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Welke kleur heeft de hemel? Als die grijs is, heeft er eerst stof ingezeten. Bij wit/beige leer hoort een zwarte hemel. (Misschien ook wel bij zwart leer)
Vloerkleed en panelen etc, is relatief makkelijk over te zetten. Ik vind het wel apart dat deze XM wel leer, ECC en mistlampen heeft, maar weer geen HA.
En beterschap.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Hoi Brian,
dank je wel voor je beterschap. het zal even duren..maar ach wist dat de 3e operatie eraan zat te komen:)
de dame heeft zwarte hemelbekleding wat erg mooi staat in contrast met de lichte bekleding. en ja ze heeft verder inderdaad Electronic Climate Controll, Mistlampen en wat is HA?
verder uiteraard 13e ruit en geintregeerde zonnegordijnen, instapverlichting in alle deuren en verlichting onder de voorstoelen voor de achterpassagiers. dit had ik ook nog niet eerder gezien.
Citroen XM
It’s a way of life..
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Ik moest erg wennen aan de zwarte hemelbekleding, en eigenlijk vind ik het nog steeds niks. Heb je een lekkere lichte kleur in de auto, hangt er weer zo’n sombere hemel boven. Dat is ook precies waarom ik niet van zwart leer hou. Het wordt zo somber/donker van binnen.
HA=Hydractief
verlichting onder de voorstoelen voor de achterpassagiers. dit had ik ook nog niet eerder gezien.
Ik ook niet, maar ik zit ook nooit achterin.
Je hebt een ‘98-er en vanaf toen had je nog maar 2 uitvoeringen, de standaard en de exclusive. Toen hebben ze het nodige veranderd aan de uitrustingniveaus, kan best dat toen die voetenverlichting erbij is gekomen.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
ja het is inderdaad wit leer wat er in de dame zit.. ik heb gekeken of het achteraf gemonteerd is maar
De XM is nooit geleverd met wit leer. Het is misschien een kwestie van semantiek, de kleur is creme / licht beige. Mijn 1995 XM had dit leer ook
2000 XM 3.0 V6 24v Exclusive Auto - 84k km RP8569