Beste Citroen Rijders,
Wij hebben eigenlijk 2 vraagjes. De webiste mister-auto is erg voordelig. Is deze site alleen ook betrouwbaar? Ze hebben geen thuiswinkel keurmerk oid.
De andere vraag is. Van onze C3 met 15 inch velgen zijn de schijfremmen voor versleten. Volgens de dealer horen er 266 mm schijfremmen op, maar wij hebben gemeten en er zit nu 283 mm op. Op internet vind ik wel 283 mm, maar daa staat dan bij dat het voor een automaat is. Wij hebben alleen een handgeschakelde. Moet ik nu toch wee 283 erop zettn?
Alvast bedankt voor de reacties.
kleine update: Bij nadere inspectie is toch gebleken dat er gewoon 266mm remschijven opmoeen. Heb ze inmiddels besteld en zal mijn ervaring bij Mister-auto vermelden.
Wij hebben dus de gok gewaagt en bij Mister-Auto onze bestelling geplaatst. Remschijven + alle filters voor de kilomterbeurt. Site werkt overzichtelijk en je hebt snel de onderdelen gevonden. Bestellen en betalen is een eitje. Kreeg netjes een SMS dat het pakket werd verstuurd.
In de email stond een track en trace nummer zodat ik bij Fedex mijn pakket kon volgen. Wat wel opmerkelijk is, maar daar kan Mister-auto niks aan doen, is dat in duitsland het pakket overgedragen wordt aan GLS. Kon toen dus het pakket niet meer volgen. Na een telefootje met fedex kreeg ik netjes een track en trace nummre van GLS, waar ik ijn pakket weer kon volgen.
25 maart besteld, en vandaag mijn producten binnen.
Verpakken was netjes. producten zagen er prima uit. Een aanrader dus.