Op een hier niet nader te noemen internetsite (MP) worden er compleet (gebruikte) audiosystemen aangeboden incl. navigatie (Sygic) en bluetooth voor oa de C4.
Over het bedrag van €150,- gaat mijn vraag niet want de antwoorden zouden redelijk voorspelbaar zijn maar meer of iemand onder jullie er al ervaring mee heeft.
Op zich lijkt het me een leuke gadget. Ik heb er geen ervaring mee maar op youtube kan je het systeem werkend zien.
C4 vts 2.0 16v coupe ‘05
Ik ben in december al eens aan het speuren geweest naar informatie over de dss sets.
De negatieve dingen
- Je moet niet teveel van de bluetooth verwachten (slecht te verstaan)
- Je moet niet teveel van de navigatie verwachten (mogelijk ook slecht te updaten) maar hij raakt de verbinding soms kwijt.
- Je raakt waarschijnlijk jouw boordcomputer schermpje kwijt tezij je die verplaatst maar er zit volgens mij geen behuizing om die te verplaatsen bij deze set.
- Stuurwielbediening werkt niet volledig naar wat ik heb gelezen alleen het harder en zachter zetten maar mogelijk zijn de andere functies nog in te lezen.
Positief.
- Als je nu alleen maar een cd speler heb is het wel een mooie upgrade omdat deze headunit ook dvd en mp3 pakt ...ook via een geheugenpen.
Aangezien ik alleen CD’s kon afspelen heb ik voor dit leuke prijsje toch maar zo’n set aangeschaft.
Ik heb hem zaterdag ingebouwd en nog niet veel gebruikt.
Mijn huidige nokia carkit heb ik laten zitten omdat die kwalitatief goed is .. en die van de radio niet.
Ook hou ik mijn Tomtom er gewoon bij.
In eerste instantie had ik zoiets van .... ik mis mijn boardcomputer dus het scherm ga ik niet gebruiken maar de radio wel omdat hij scala aan aansluitingen heeft en werkelijk alle soorten media afspeeld.
Nu ben ik een liefhebber van concerten en kan ik dus ook mijn muziek dvd’s afspelen ... en ik moet zeggen .... het geeft wel een heel andere dimentie van muziek luisteren in de auto ....