




























Totaal aantal Berichten: 10402
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Volgens mij wel
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.




Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
Geloof dat ik zo’n 5 polige nog wel ergens heb liggen.
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.




Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
Yep, heb nog een 5 polig relais liggen.
Het is volgens mij een standaard Citroën relais in de kleur groen.
Bij de pootjes staan de getallen 1 t/m 5. Verder staat er niets op.
Heeft iemand misschien een schema van dit relais?
Hoeveel AMP is het relais?
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.




























Totaal aantal Berichten: 9457
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Zie post 219, relais 34
1-2 = spoel
3-4-5 = wisselcontact, 3 = common, 4 = normally closed, 5 = normally open
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986




Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
René Jongejan schreef:Zie post 219, relais 34
1-2 = spoel
3-4-5 = wisselcontact, 3 = common, 4 = normally closed, 5 = normally open
Duidelijk, zo makkelijk kan het zijn.
Bedankt!
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.




Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
Het vinyl begon hier en daar te scheuren en er ontstonden roestblaasjes op het dak. Daarom de Prestige naar Leerdam gebracht.
Gisteren de Prestige na 6 weken weer opgehaald (Gelukkig had ik de Airco al eens laten vullen). Alle (beginnende) roest is verwijderd en het vinyl is vervangen.
De zijruitjes en het achterraam zaten los en zijn er opnieuw ingekit. De vooorruit is er ook uitgeweest en er zit weer een mooie chromen strip in het rubber. Hopelijk kan dit vinyl ook weer 36 jaar mee.
Ik zal spoedig wat foto’s plaatsen.
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.




































Totaal aantal Berichten: 17407
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Klinkt goed, dus kom maar op met die foto’s .
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!



















Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Geweldig! Maar heb je dan ook foto’s van juist de kritieke punten van het prestige dak, i.c.m. de restauratie daarvan? Dat zou extra welkom zijn Hoe dan ook, ik ben zeker benieuwd!
Way out in the water, see it swimming.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
plus 1
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
Het meest kritieke was natuurlijk de lasnaden op het dak. Ik hoorde dat het origineel gepuntlast was en daarna gesoldeerd.
Zoals ik al hoopte waren we er nog optijd bij.
Er zijn een aantal foto’s met de iphone gemaakt. ik zal vragen of ik die kan krijgen.
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
deze al wat oudere site blijft leuk (voor als je hem nog niet kent). helaas geen updates meer vanaf het spuiten in 2004.
klik er even doorheen, vanaf dag 2 foto’s van het dak. foto’s zijn aanklikbaar te vergroten.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Waar is deze CX gebleven?
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
ik ga het hem vragen.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




Totaal aantal Berichten: 335
Geregistreerd: 07-07-2009
- BX 16TRS Automatic
- CX Prestige
Ik ken de site en ben erg benieuwd hoe het de CX is vergaan.
EX: BX 16TRS ‘85 / CX 25 Limousine Turbo ‘84 / 2CV ‘78 / BX 16 TRS Automatic ‘86 / BX 16 TRI ‘87 / CX 2000 ‘75 / CX 22 TRS ‘88.



















Totaal aantal Berichten: 1823
Geregistreerd: 12-03-2009
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Ik weet het. Heb ik nl. ook al eens gevraagd
Hij staat te koop, wordt amper meer mee gereden. Is destijds nog gebruikt als trouwauto en daarna eigenlijk weggezet. Z’n contactgegevens kun je wel van me krijgen; om het discreet te houden, kan dat worden aangevraagd middels de welbekende PM knop.
Way out in the water, see it swimming.