4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Kosten onderhoud XM
Gepost: 28 april 2011 08:30 PM
  [ # 46 ]

Bij de PHASE I brak het plastic bij de raambediening af bij PHASE II roesten de kabels door, wat is erger ?

Profiel  
 
puffel
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1173
Geregistreerd: 09-09-2008

- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Gepost: 28 april 2011 08:55 PM
  [ # 47 ]
jantje1948 schreef:

Dat is wel wat zuiniger dan een sm!

Een rechtsgestuurde SM voor woon-werkverkeer, nou…nee.

Hier hou je geen enkele wagen netjes trouwens met al die bramenzooi langs de bermen.
En reiskostenvergoedingen kennen ze hier ook al niet nono

Wel wat STP injectiereiniger gebruikt (2 verschillende flesjes - 1 x voor schoonmaken en 1 nabehandeling)
Dit spul werkt wel vind ik.

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 29 april 2011 10:54 AM
  [ # 48 ]

@andre, beide zorgen voor dezelfde overlast. Bij de phase/serie1 was dat afbreken alleen bij de vroege types, dat is gauw verbeterd. Die nokjes kosten geen drol en zijn gebruikt ook nog volop te vinden.
Bij de phase/serie2 ruitmechanieken kost dat nieuw 500 euro per stuk, want 2e hands zijn de kabels ook al bijna doorgeroest als het al niet is gebeurt.

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook