Ha,
Afgelopen zondag heb ik de band gewisselt. Tijdens het losmaken van een wiel boog de originele wielsleutel aardig door waarna deze krom getrokken was. Bijna alles goed vast kunnen zetten maar bij de laatste moet brak de wielsleutel af.
Iemand een idee hoe dit zomaar kan en waar ik een originele nieuwe kan bestellen?
Mvg,
Danny
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Bij de dealer, lijkt me de meest logische plek.
Maar zaten die bouten zo vast, of is die sleutel van zo’n slechte kwaliteit?
Bedankt! Had alleen niet zo’n zin om langs te rijden, wellicht krijg je ze ook ergens online.
Bouten zatten goed vast maar kan me niet voorstellen dat ze te vast zaten, sleutel is van goedkope kwaliteit volgens mij.
Heb nu een sleutel gekocht met 4 verschillende maten, daarmee gingen de bouten toch beter los en vast. Voor pech onderweg had ik wel graag zo’n kleine sleutel, anders moet je met die niet originele sleutel gaan klooien.
Totaal aantal Berichten: 7774
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Die meegeleverde sleutel is inderdaad nogal een prutsding en alleen geschikt voor noodgevallen. Voor elk ander werkje aan de wielen heb ik een fatsoenlijke wielsleutel en een momentsleutel.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!