Totaal aantal Berichten: 68
- C5 Sedan Exclusive THP155 BVA6
- DS 3 e-HDi 70 EGS
- C1 1,0i Collection
Het computersysteem van mijn dealer gaf niet aan dat er een update zou zijn (ik had R20!). Toen heb ik R33b zelf maar gedownload en op CD gebrand. Uiteindelijk heeft de dealer het erop gezet, maar slechts met grote tegenzin. Ik heb ze de CD cadeau gedaan (heb er zelf toch niets meer aan).
Ben benieuwd wat er op mijn nieuwe zit (kan nu toch niet lang meer duren, eind december besteld).
L8r, Henk
Totaal aantal Berichten: 209
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
waarom met grote tegenzin? ze doen de CD erin, ze starten hem en wachten vervolgens 30/45min (ze kunnen in deze tijd gewoon een andere klant helpen)
Als die de service niet wilt geven had hij geen dealer moeten worden.
Normaal gesproken moet het gewoon bij de beurt gebeuren (is mijn mening) maar als ik weet dat er nieuwe SW is dan vraag ik er gewoon om, weet je het 99% zeker dat ze het doen
DS3, Blanc Banquise/Noir Onyx, Pack Perfo, Pack Select Confort Myway
18 Mei 2011 Ds3 Ontvangst
01 Jun 2015 DS3 af, over naar captur… aircross 7mnd levertijd, was mij te lang.
Totaal aantal Berichten: 68
- C5 Sedan Exclusive THP155 BVA6
- DS 3 e-HDi 70 EGS
- C1 1,0i Collection
Omdat ze bang zijn voor de consequenties zoals een “dode” MyWay. “If it ain’t broken don’t fix it”. Zo ken ik ook computersysteembeheerders die vol trots melden dat hun servers al jaren onafgebroken draaien, maar niet in de gaten hebben dat allerlei beveiligingslekken niet gedicht worden omdat ze verzuimen security updates aan te brengen en de daarbij behorende reboot uit te voeren. Is KPN daar niet recent een goed (slecht) voorbeeld van?
L8r, Henk
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
flauwekul reden dus… gewoon erheen gaan en zeggen dat je de update wilt (begin wat te mopperen over geen namen op display, dat is namelijk een bug die opgelost is )
voor de rest gewoon zeggen dat je het wilt… en mochten ze het echt niet willen, dan ga je naar een andere dealer. Lang niet alle dealers zijn eigenwijs.
Totaal aantal Berichten: 32
- C3 e-HDi Selection 2
Ik ben er nu ook achter hoe je een GPS-locatie kan toevoegen in je adresboek, dit is bijvoorbeeld handig als je een plek hebt wat niet klopt met een adres. Bij mijn huis en werkgever is dit ondermeer het geval. Indien je de kaart ziet druk je op de draaiknop, daar staat locatiegegevens / GPS positie, selecteer deze en kies opslaan in adresboek.
Met deze opgeslagne gegevens begeleid MyWay mij nu naar een parkeerplek voor mijn appartement ipv de brievenbussen aan de achterkant, en het terein op bij mijn werkgever ipv de straat die er parallel aan loopt.
Misschien is dit een handige tip voor mensen
Weet iemand trouwens hoe je die irritante waarschuwing weg kan krijgen aan het begin van het navigeren?
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
die GPS had ik inderdaad ook al gevonden
wat betreft die waarschuwing, die is voor zover ik weet wettelijk verplicht en deze zal je daarom ook niet weg kunnen halen, mocht het wel kunnen, dan houd ik me aanbevolen om de oplossing te testen
Totaal aantal Berichten: 32
- C3 e-HDi Selection 2
Hij wordt zeker niet verplicht vanuit de wet, het is meer dat de fabrikant niet aansprakelijk gesteld wil worden. Ik zal de vraag ook eens opgooien bij mijn dealer, had ik nog niet gedaan.
heb de standaard radio mijn vraag is, kan je de bas niet regelen? in 1 van mijn werkcamionetten berlingo’s zit dezelfde radio en daar kan je de bas wel mooi regelen hoe kan dit? grtz
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
staat dat niet gewoon in de manual GerJan?
(online te vinden op: http://service.citroen.com/ddb/ )
vind het niet in mijn radio. heb alle functies afgezocht maar helaas weinig succes. alleen de balance voor en achter loudness
Hallo,
Als er een CD in de Cd-speler van de MyWay zit en ik naar de radio luister, wordt de CD soms opeens uitgespuugd en weer geladen…De radio gaat dan uit en de CD begint te spelen.
Dat gebeurt vrij willekeurig, niet per se als je over een klinkerweg of hobbel rijdt…
Ik zag dat gebruikers Jorikl (#79), Erikkral (#102), DS-3-Black (#289) en ct (#298) dit probleem ook hadden en vraag mij af of het verholpen kan worden?
Binnenkort naar de dealer voor de eerste 20.000 beurt van mijn DS3 eHDI en kan dit dan meteen melden…
Alvast bedankt,
Dennis
Citroen DS3 1.6 eHDI So Chic
Hier nog steeds hetzelfde verhaal.
Enige tijd terug heeft de garage de Myway-software geüpdate naar de laatste versie.
Dit mocht helaas niet baten.
Ik heb dit bij de onderhoudsbeurt daarna ook doorgegeven en de dealer zou een melding maken bij Citroen Nederland.
Helaas tot op heden nog niets terug gehoord.
Wat mij trouwens opviel was dat het in de winter eigenlijk niet gebeurde.
Pas in de laatste twee weken, toen het wat warmer wordt, gebeurt het weer vaker.
Erikkral, bedankt voor je reactie.
Bij mij begon het in de winter, ik dacht dat het door de kou kwam
Maar het lijkt dus niet afhankelijk van de temperatuur te zijn….
Citroen DS3 1.6 eHDI So Chic
Totaal aantal Berichten: 9372
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Ik heb bij mijn vorige week afgeleverde DS3 de kaart “Europe/Morocco 2011/2012 edition 1.0” geïnstalleerd gekregen, de laatste versie dus.
Heb overigens al geconstateerd dat deze kaart al weer verouderd is.
Ik rij dagelijks de N9 Den Helder-Alkmaar v.v.
Vorig jaar zomer zijn twee kruispunten volledig op de schop gegaan, deze staat er dus niet op.
Is bekend met welke frequentie Citroën updates van de kaarten uitgeeft?
Bij mijn TomTom heb ik elk kwartaal voor nog geen € 10,- per keer een nieuwe kaart, heb wel hiervoor een abonnement afgesloten.
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
René Jongejan schreef:Is bekend met welke frequentie Citroën updates van de kaarten uitgeeft?
In ieder geval niet per kwartaal.
Tussen de kaarten die op versie 2011/2012 staan en de kaarten op versie 2010/2011 zit, als ik het goed heb, ruim een jaar verschil (Q2 2009 versus Q4 2010).