Aanstaande zondag wordt er op het fraaie landgoed De Beukenrode in Doorn het 4e Battle of the Small gehouden. Dit evenement is speciaal voor ‘kleine auto’s’ en wordt georganiseerd door de Punto Sportivo Club.
Vorig jaar ben ik er geweest met de Citybugclub (Citroën C1, Peugeot 107 en Toyota Aygo) en toen wonnen we de prijs voor de grootste aanwezigheid van een club. Uiteraard zijn ook losse auto’s welkom, je hoeft niet in clubsverband te komen. De entreekosten zijn €5 en de opbrengsten gaan naar een goed doel.
Ik heb navraag gedaan bij de organisatie en de DS3 valt ook onder het gebruikte begrip “Small Car” en mag dus ook komen. Ik ga zelf in ieder geval langs (al was het maar om mijn oude club weer te zien), maar het zou leuk zijn als ermeer DS3’en te zien zouden zijn. Per slot van rekening komen op dit festival juist de concurrenten van de supermini’s. Vorig jaar stonden er veel Fiat 500’s en Mini’s te glimmen en daar hoort onze DS3 natuurlijk bij om de ogen uit te steken.
Meer informatie vind je hier: http://www.puntosportivo.com/bots/. Het is een gezellig en ongedwongen festival.
Plaats | Datum | Tijd | Kosten
• Plaats: Landgoed Beukenrode te Doorn
• Datum: zondag 17 april 2011
• Tijd: 11.00 - 17.00 uur
• Kosten: € 5,00 per auto - bezoekers gratis
Locatie BOTS
Landgoed Beukenrode
Beukenrodelaan 2
3941 ZP Doorn
Lééf je droom - in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir
Lijst van forumleden die met hun DS3 langskomen op BOTS:
Hifififreak - DS3 e-HDI
...
Lééf je droom - in afwachting van de bestelde DS3 e-HDI Jaune/Noir
Mijn auto kan je daar overigens vinden bij de Saxo/C2-club.
Heb je nog zien staan bij de Citybugclub achteraan bij de boom. Mooie wagen heb je!