moeten we dan XBXG of CitroenAZU niet meenemen?
Die rijden voor zover ik weet geen CX, maar maken wel mooie foto’s: dus die kunnen we mooi langs de kant zetten
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Je zou nog kunnen overwegen om Citroën Nederland en Citroën Frankrijk bij je plannen te laten helpen. Wie weet krijgen zij het voor elkaar om een stukje voor de Citroën winkel leeg te krijgen. Hoewel dat misschien wat korte termijn is.

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Tinfoil schreef:moeten we dan XBXG of CitroenAZU niet meenemen?
Die rijden voor zover ik weet geen CX, maar maken wel mooie foto’s: dus die kunnen we mooi langs de kant zetten
Ze zijn uiteraard van harte welkom, maar voor de foto’s hebben we Tjerk al bij ons…
Meerdere fotografen is natuurlijk altijd goed…
wendela schreef:Je zou nog kunnen overwegen om Citroën Nederland en Citroën Frankrijk bij je plannen te laten helpen. Wie weet krijgen zij het voor elkaar om een stukje voor de Citroën winkel leeg te krijgen. Hoewel dat misschien wat korte termijn is.
Een leuk plan maar je moet wel met sterke argumenten komen. Eentje zou publiciteit kunnen zijn. Een hele zwik CX’en uit Nederland op de stoep voor de Citroën winkel. Zet er een DS5 tussen en Citroën kan een leuk youtube filmpje schieten…
We oefenen. Over 3 jaar iets echt groots met ook andere CX-clubs erbij, dat zou leuk zijn !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Ik heb ook al gedacht over versterking uit de gelederen van het Franse forum. Zou het dan lukken om een rondje rond de Arc de Triomphe gesloten te krijgen?
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Robin Visser schreef:We oefenen. Over 3 jaar iets echt groots met ook andere CX-clubs erbij, dat zou leuk zijn !
Okee, mee eens, we nemen nu niet te veel hooi op ons vork. En we zien het als opmaat voor 40 jaar CX!
marcelka schreef:Ik heb ook al gedacht over versterking uit de gelederen van het Franse forum. Zou het dan lukken om een rondje rond de Arc de Triomphe gesloten te krijgen?
Volgens mij moet het wat betreft grote aantallen van Nederlandse inspanningen komen. Het leeft hier allemaal wat meer.
par eXeMple! schreef:Okee, mee eens, we nemen nu niet te veel hooi op ons vork. En we zien het als opmaat voor 40 jaar CX!
Dat neemt niet weg, dat we wel even moeten nadenken hoe een fotoshoot te maken op de Champs Elysées. Je zult toch echt gelijktijdig allemaal stil moeten staan, of gegroepeerd moeten rijden. Dat laatste is sowieso te realiseren. Je mag er rijden. Stel, je rijd met 50 roestige zwevers de richting van de Champs Elysées, dan kun je verwachten dat het met de stoplichten een keer misgaat. Het devies is denk ik vroeg uit de veren. En dan 2 of 3 rijen dik rondjes gaan rijden, net zo lang, totdat iedereen is aangesloten en dan doen de fotografen de rest. Ik denk dat we blij mogen zijn als er iets van 25 auto’s zijn. Dat is vroeg in de morgen op zondag nog wel op te lijnen, zelfs stilstaand. Nou ik er zo over zit na te denken, zou dat wel ‘ns het ding zijn om te doen, eerst gegroepeerd rondrijden en dan met een bliksemactie oplijnen in één rij en dan even stil gaan staan, allemaal uitstappen, grijns trekken, klikkerdeklikklik en er weer van tussen. En dan de plaatselijke parkeergarage volzetten en aan de koffie met croissants gaan en leuke dingen gaan doen.
Shit, nou zit ik een voorschot te nemen op het smeden van het plan samen met Peter en Rens. Dat is de bedoeling nou ook weer niet en alles staat ‘open’wat mij betreft. De ideeënmachine is alleen niet uit te zetten…. Ik heb er zin in.

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Dat gaat wat moois worden!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Robin Visser schreef:Dat neemt niet weg, dat we wel even moeten nadenken hoe een fotoshoot te maken op de Champs Elysées. Je zult toch echt gelijktijdig allemaal stil moeten staan, of gegroepeerd moeten rijden.
Als de 1e zorgt dat hij wordt aangehouden door de Gendarmerie, dan staat de rest ook stil Of even een
agentje aanschieten en een verzoek indienen….....
Een agent aan , dat lijkt mee geeb goed plan, dan krijgen we geheid alle Parijse petten op ons af.
Maar serieus, dat wordt ‘m niet, is mijn inschatting. Geef een Fransman met een pet een greintje macht en hij zal het gebruiken. Meestal levert dat niet datgene op, wat je wil.

- CX 2400 GTi
Gelukkig hebben we het fotoshootplan op Zondag (ochtend?). Dan is het een stuk rustiger in de stad.
Ik heb zo zachtjes aan zin de boel daar al eens van te voren te gaan verkennen met deze plannen in het vooruitzicht…

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Aha, dat wordt leuk:
Il est cinq heures
Paris s’éveille
Paris s’éveille
We krijgen ze wel wakker!
marcelka schreef:Ik heb zo zachtjes aan zin de boel daar al eens van te voren te gaan verkennen met deze plannen in het vooruitzicht…
Goed plan. Een keer in het weekend effe een dag op en neer scheuren ?

- CX 2400 GTi
Hoe een idee wordt tot een leuk plan daar is dit Topic een mooi voorbeeld van.
Van te voren gaan kijken was ook maar een idee en begint zowaar ook al een plan te worden. Laat het duidelijk zijn dat ik daar niemand van de organisatoren mee in de weg wil zitten of wil passeren…
Maar verder lijkt het me zeker leuk!
Zoveel lieden die zich aandienen, zoveel lieden die met een taakje zomaar mede-organisator zijn…. Aanstaand weekend trekken we een plan en dan zou het maar zo kunnen dat een beroep op je wordt gedaan. Als het nodig is, ben ik mede vrijwilliger voor het nemen van polshoogte. Ik vind het altijd wel fijn een goed excuus te hebben om even over de baan heen te boenderen.