Totaal aantal Berichten: 1595
- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Vanochtend bij een stoplicht in Heemstede de eigenaar van onderstaande CX (die ik zeer regelmatig tegenkom) geattendeerd op dit evenement. Hij was er al van op de hoogte maar twijfelde nog. Ik zeg: gewoon doen!
Mijn snoeken:
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/214511/P0/

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Het beroemde lijstje is even bijgewerkt. Voor iedere deelnemer (chauffeurs en passagiers) is er nu een eigen regel. De reden hiervoor: het Conservatoire verlangt een lijst met daarop de naam van iedere bezoeker. Willen jullie de ontbrekende namen invullen, ook voor “de vrouw van”? Nu we dan toch bezig zijn de lijst bij te werken, kunnen jullie ook aangeven of je al dan niet het Conservatoire wil bezoeken (toegang €5 p.p.) en hoeveel rallyschildjes marcelka voor je mag bestellen?
Nog even de statistieken: het aantal deelnemers staat nu op 47 en het aantal CX’en op 23, beide getallen zijn inclusief misschientjes.
In de komende weken gaan we definitieve afspraken met het hotel, de restaurants en de bezienswaardigheden maken, zodat we een maand voor het evenement een heel betrouwbare inschatting van het budget kunnen maken. Zodra er op dit gebied nieuws is, wordt dat natuurlijk hier gepost!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Ik wil in het lijstje aangeven dat ik mee wil naar het Conservatoire maar dat lukt niet. Ik krijg steeds de melding: Oops! We’re sorry. The server encountered an error.
Mijn snoeken:

- CX 2400 Super
Het staat erop. Waarschijnlijk was je niet de enige die het bestand wilde bijwerken…
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

- ID/DS D Super
- ID/DS ID19B
Okay, dank je wel
Mijn snoeken:

- CX 2400 Super
Het ziet ernaar uit dat we het maximaal aantal bezoekers (40) voor het Conservatoire gaan bereiken. Daarom heb ik de aanmeldingen onder voorbehoud onder de definitieve aanmeldingen geplaatst. Als er meer dan 40 belangstellenden voor het Conservatoire zijn, geldt het principe “wie het eerst komt, die het eerst maalt” *1). Om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over de te verwachten drukte in Aulnay-sous-Bois, nogmaals de vraag om in de kolom “Conservatoire” aan te geven of je al dan niet aan dit programma-onderdeel wilt deelnemen. Tevens de vraag aan de “misschientjes” om te beslissen. Nog even een duwtje in de goede richting: “Kom op, ga mee! Dit wordt een CX-evenement om nooit te vergeten!”
En dan nog een opmerking voor de slimmerikken: rommelen met de volgorde van de deelnemerslijst heeft geen zin. Ik heb juist een lokale kopie van het Google Docs bestand gemaakt en de volgorde daarin is bindend.
*1) Hier is de volgorde van aanmelden voor het hele evenement bedoeld, niet die van het invullen van “ja” in de kolom Conservatoire.

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Op facebook een paar foto’s opgenomen:
Citroën
Citroën Nederland

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
RensKorevaar schreef:Het staat erop. Waarschijnlijk was je niet de enige die het bestand wilde bijwerken…
Ik krijg deze melding ook, en heb al 5/6x proberen de info wat vollediger in te vullen
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

- CX 2400 Super
Stuur me even een PB…

Totaal aantal Berichten: 9362
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Wij willen overal aan meedoen maar kan zo gauw de dingen niet vinden over consarvetore en dergelijke,
Dus bij deze schrijven wij ons overal voor in.
Jammer genoeg nog niet de volle honderd procent zekerheid dat we mee kunnen maar die honderd komt wel dichter bij,
Vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Er staat al tijden een afspraak met mijn vader om samen naar het conservatoire te gaan, zodra hij daar weer toe in staat is. Hij rijdt al jaren een CX, en ook die moet nodig weer eens een echte rit maken. Dus wat is een mooier moment dan met dit evenement mee te doen?
Alleen is mijn vader nog altijd herstellende van een ernstige ziekte en een vol weekend is misschien nog te veel. Ik wilde ons daarom alleen voor de zondag en maandag aanmelden als dat kan.
We zouden dan zondag naar Parijs rijden en daar aanhaken op de Champs-Elysees. Ik heb me in ieder toegevoegd aan de lijst, maar kan niet terug vinden waar alle Ja’s en Nee’s voor staan.

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Ik zie wat er mis is gegaan. Iemand heeft zich op de kopregel ingeschreven zodat je nu niet meer ziet wat de kolommen betekenen.
@Rens: weet jij nog precies wat de diverse kolommen waren? Kan jij het dan herstellen?

- CX 2400 Super
Doe ik later vanavond!

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
M. Carrot schreef:Er staat al tijden een afspraak met mijn vader om samen naar het conservatoire te gaan, zodra hij daar weer toe in staat is. Hij rijdt al jaren een CX, en ook die moet nodig weer eens een echte rit maken. Dus wat is een mooier moment dan met dit evenement mee te doen?
Alleen is mijn vader nog altijd herstellende van een ernstige ziekte en een vol weekend is misschien nog te veel. Ik wilde ons daarom alleen voor de zondag en maandag aanmelden als dat kan.
We zouden dan zondag naar Parijs rijden en daar aanhaken op de Champs-Elysees. Ik heb me in ieder toegevoegd aan de lijst, maar kan niet terug vinden waar alle Ja’s en Nee’s voor staan.
Wytze, het zou natuurlijk prachtig zijn als je vader het Conservatoire kan bezoeken. Maar om teleurstellingen te voorkomen, wil ik je nog even wijzen op post #336 hierboven, van Rens.
Ik weet niet zeker of dit voor jullie geldt, maar is dus een kans dat we jullie aanmelding voor het Conservatoire niet kunnen honoreren. Om jullie kansen in te schatten, moet je het aantal Conservatoire aanmeldingen vóór jullie tellen plus het aantal mensen dat heeft aangemeld voor het weekend maar nog geen keuze voor het Conservatoire heeft ingevuld.

Totaal aantal Berichten: 9362
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Die laatste twee kolommen krijg ik niet ingevult???
Maar nogmaals wij doen aan alles mee.
Het is nu al 90% zeker
Vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.