Als het in september is (dus met conservatoire bezoek) ben ik graag van de partij! (Hopelijk met cx)
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Okay. Eén maal ander maal,...... begin van de middag geef ik de datum door aan Martine.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Martine krijgt nu het bericht, dat 12 september de voorkeursdatum is. Zet ‘m allemaal in je agenda ! Ik wil graag mee. Indien er teveel gegadigden zijn, dan laat ik graag iemand anders mee naar binnen die er nog niet in Le Conservatoire is geweest.

Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Oké. Dus zondag 11 september grande parade van Cx-en langs de dranghekken op de Champs Elysées en 12 September bezoek aan het conservatoire. Leuk! ik heb er zin in.
Misschien goed in de topic titel de data te vermelden.
Groet,
Marcel
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900

Totaal aantal Berichten: 1481
- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
staat in de agenda!!!!!!!!!!
Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973
vraagje nog van Martine, ‘s ochtend of ‘s middags ?
“Afin de vous transmettre une confirmation, je vous remercie de me dire quel est l’horaire que vous choisissez : de 09h30 à 11h50 ou de 13h30 à 15h50 ?”
Gezien het programma eraan voorafgaand denk ik dat de ochtend het meest gerede tijdstip is. Over een kwartiertje zal ik conform mailen, tenzij nu allerlei peebees worden gezonden dat niet te doen.
Beide tijdstippen zijn goed wat mij betreft.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
marcelka schreef:Oké. Dus zondag 11 september grande parade van Cx-en langs de dranghekken op de Champs Elysées en 12 September bezoek aan het conservatoire. (...) Misschien goed in de topic titel de data te vermelden.
Aldus is geschied!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De bevestiging is binnen. Het Conservatoire heeft me per mail gevraagd de naam en voornaam op te geven en om aan te geven of je lid bent van een club, in dit geval de CX-club. Gezien de aard van het bezoek aan Parijs, lijkt het mij dat er maar 2 selectiecriteria voor deelname kunnen zijn: berijder van een CX, of passagier in een CX. Tjerk en Vince bijvoorbeeld, die geven aan dat ze met Peter meerijden. Als ze een dagje kunnen spijbelen tenminste…. Als er andere ideeën zijn over deelnamecriteria, vind ik het ook best. Reageer er maar op los.
CONSERVATOIRE CITROËN
B.P 13
Boulevard André Citroën
93601 Aulnay-sous-Bois cedex
Entrée visiteurs - Porte 1
Nous avons le plaisir de vous confirmer la visite au Conservatoire Citroën d’Aulnay-sous-Bois le :
Lundi 12 septembre 2011 de 09h30 à 11h50
- Déroulé de la séance :
09h30 : ouverture du Conservatoire, accueil, encaissement, présentation et visite du Conservatoire, possibilité d’achat à la boutique.
11h50 : fermeture du Conservatoire
- Règlement : Prix de l’entrée : 5 €/personne.
Le règlement se fait sur place, par chèque, espèce ou Carte Bancaire.
Pour le Groupe PSA, le règlement se fait principalement par virement interne.
- Demandeur :
Nom : M. Robin VISSER – Club Citroën CX des Pays-Bas
Mail : ..............
- Remarques :
1. Le groupe est strictement limité à 40 personnes.
Pour des raisons de sécurité, les enfants de moins de 12 ans ne sont pas admis à la visite.
2. Ce document dûment complété doit nous parvenir une semaine avant la date prévue de visite et doit être retourné à :
>Mme Martine DARBLADE - Conservatoire Citroën - Paris 17ème
Mail : ................
>M. Jean-Claude LANNES - Conservatoire Citroën - Aulnay-sous-Bois
Mail : ................
3. Les personnes à mobilité réduite (P.M.R.) doivent nous être signalées. Il ne peut y avoir plus de 3 personnes à mobilité réduite par groupe de 40 personnes.
4. Les photos et les vidéos sont autorisées pour un usage personnel ou pour l’activité interne à un club de collection de véhicules de la Marque.
Tout manquement à cette règle nous amènerait à interdire sans préavis la prise de photo ou vidéo
Votre participation à un groupe de visiteurs implique l’acceptation de cette règle.
ATTENTION : En raison de contraintes diverses, nous pouvons être amenés à reporter la visite.

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Goed nieuws, Robin!
Ik stel voor dat par eXeMple!, Robin Visser en ik héél kort na CitroMobile met een definitief programmavoorstel komen. Par eXeMple omdat zijn CX-draadje de aanleiding tot het hele avontuur is geweest, Robin vanwege de connecties met het Conservatoire en de CX-Club, Rens vanwege zijn uitroep “Wat is er mooier dan één CX op de Champs-Elysées? Meerdere CX’en op de Champs-Elysées!”.
Zodra we het programmavoorstel en de daarbij behorende budgetindicatie gepost hebben, kunnen we een officieel Citroën-Forumlijstje aanleggen, waarop iedereen zich kan inschrijven. In dat lijstje zullen we ook ruimte maken voor de keuze om al dan niet mee te gaan naar het Conservatoire; verplicht is dat niet. Zou het aantal Conservatoire-kandidaten boven de 40 uitkomen, dan volgt een wachtlijst om onverhoopte afvallers te vervangen. Alles op basis van het principe “wie het eerst komt, die het eerst maalt”. Iedereen die eerder op Doodle, in dit draadje of in het draadje van PE zijn deelname aangekondigd heeft, zullen we met een voorlopige reservering in het lijstje opnemen, voordat dit openbaar wordt gemaakt. Eerlijke procedure, nietwaar?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Super! Mag ik alvast aangeven dat ik een bijrijder heb die ook graag het conservatoire wil bezoeken?
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Het lijkt me dat we in eerste instantie uitgaan van CX-forummers en dan kijken hoe aan te vullen of af te laten vallen. Dat gaan we volgende week dus bekijken. Voor nu een tussenstandje zodat het een beetje gaat leven.
mbender
par eXeMple!
Robin Visser
yke
RensKorevaar
bxsport
Tjerk
sans-pareil
GoofBlikscha (het liefst met passagier)
Misschien:
Nelis Infra
fluidphreak
MarcelKa
cx25gtit2

Totaal aantal Berichten: 667
- CX 2400 GTi
- Xantia 2.0 16V Exclusive BVA
Ik wacht de plannen met spanning af!
Bedankt Robin voor je moeite met de Conservatoire administratie.
Ik had op de Doodle site al aangegeven graag bij het evenement aanwezig te zijn:
mbender
par eXeMple!
Robin Visser
yke
RensKorevaar
bxsport
Tjerk
sans-pareil
GoofBlikscha (het liefst met passagier)
MarcelKa (het liefst met passagier)
Misschien:
Nelis Infra
fluidphreak
cx25gtit2
Ex: 2CV, AX, BX, ZX, Xsara, Xantia 2.0, XM 2.0 TCT, CX 22TRS, Xantia 1.8 16V
C5: 186.000 | CX 2400 GTi: 227.000 | Xantia 2.0 16V: 200.900
Over het hoofd gezien. Sorry. Maar leuk dat je erbij bent ! We zullen zien er wat moois van te maken. Het gaat lekker zo met de aanmeldingen.
gaaf! we hebben een feestje!
edit; ik wil graag ook een passagier meenemen..