Beste Traction liefhebbers,
Dit is een vraag die jullie misschien wat vaker krijgen en het is natuurlijk een hele romantische situatie. Even iets meer uitleg, mijn oud-danspartner heeft haar liefde van het leven gevonden in Den Haag, maar het bleek een Fransoos te zijn die voor een werk-uitje (hij werkte bij Renault) in Nederland was. Na een ruim jaar heen en weer rijzen tussen Den Haag en een dorpje aan de Loire heeft zij anderhalf jaar geleden besloten naar Frankrijk te emigreren. Nu is de tijd aangebroken dat ze gaan trouwen. Hij is naast Fransoos ook een echte auto-liefhebber en in het bezit van meerdere klassiekers (Peugeots, sorry dit is bijna vloeken in de kerk). Hun idee was om in één van zijn Peugeots te trouwen, echter is hij van de week met deze auto (een Peugeot 504 coupé) naar zijn werk gereden en heeft daarbij iets ‘opgeblazen’ (dit verhaal komt van zijn vriendin, mijn oud-danspartner dus, dat wij via een andere vriendin uit haar hebben gevist).
Het plan is nu dat zij hun dagelijkse BMW 118i (geloof ik, iig iets met 11x) als trouwauto gaan gebruiken. Nu willen wij hun als vrienden verrassen met alsnog een oude klassier, en mijn eigen BX viel niet onder die noemer .
Mijn vraag is eigenlijk; is er iemand die het leuk vind om as vrijdag 29 april een bruidspaar in de buurt van Den Helder (daar komt zij oorspronkelijk vandaan) rond te rijden. Uiteraard zal dit geen liefdewerk oud-papier zijn; ik ben niet op zoek naar een goedkope trouwauto maar naar een liefhebber. Iets wat de bruidegom zeker zal waarderen, en nog veel meer dan een ingehuurd verhuurbedrijf met klassieke auto’s. Jullie snappen denk ik als geen ander wat ik bedoel.
Als je een PM stuurt met contact gegevens zal ik zsm reageren. Het mag uiteraard ook andersom: dat ik via een PM contactgegevens van mij verstrek.
Alvast bedankt!
Groet
Michel Pas