10 van de 25
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

Van de voorpagina: Napraat & fototopic Citromobile 2011
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 09 mei 2011 12:08 AM
  [ # 136 ]

Ik had Michel gisteren al gevraagd of ie vandaag met de blauwe AX wilde komen. Gelukkig kwam Timo vandaag met de XM, zodat we de lang gekoesterde wens voor een Bleu Olympe Photoshoot konden houden op het terrein van Citromobile. Wink

Profiel  

Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3385

- C5 Break 2.0-16V
  [ # 137 ]

Mijn foto’s van zaterdag

http://www.mijnalbum.nl/Album=VVDEBD8D

Profiel  

marcel14trs
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 816

- Xsara diffrence 2
  [ # 138 ]

kwam waarschijnlijk weer door die groote ongezellige onoverzichtelijke parkeerplaats surprised

maar verders top !!!

met een citroen voor je deur word je leven nooit een sleur dream

vorige citroens 2cv6 1974 /charleston 1984 / zx 1.6 aura/bx progress/zx 1.8 aura/ax 93” /c15 /visa14trs/zx 1.4 avantage/visa 14trs stilo/ax 95”/zx 1.6 break tentation xsara break 1.6 16v visa 14trs ax volcane c3 ligne ambiance en nu c3 exclusive.

Profiel  

MBa@NL
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 146

- AX "CHRONO"
- AX 14TRS
Gepost: 09 mei 2011 12:16 AM
  [ # 139 ]

Hier mijn foto’s van een fantastisch weekend met vandaag een weel erg erg leuke afsluiter. Very Happy

Al lange tijd in de planning met Wouter en sinds Timo zijn XM kocht nog meer het idee om dit te doen en aangezien ideeën er zijn om tot uitvoer te brengen…

https://picasaweb.google.com/michelbats/7Mei2011CitroMobile2011Zaterdag
https://picasaweb.google.com/michelbats/8Mei2011CitroMobile2011Zondag

@XBXG en @Timo1990, voor groot formaat foto’s moet je mij maar even een PB’tje sturen met jullie mail adres, dan stuur ik wel een link terug met waar ik tijdelijk de groot formaat foto’s drop…

AX Kentekens het register voor ELKE AX met nederlands kenteken, dus niet alleen de AX Sport, GT en GTi

Profiel  

GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2680

Gepost: 09 mei 2011 12:17 AM
  [ # 140 ]

Ben ik dan een van de weinig mensen die de parkeerplaats geweldig vond?
De sfeer was gezellig, auto’s redelijk netjes geparkeerd (ipv de chaos in Utrecht) en je hebt een fijne achtergrond voor je foto’s als je auto’s individueel op de foto wil zetten. Ik vond alleen de opkomst tegenvallen. Als alles helemaal vol gestaan had was de sfeer wel anders geweest denk ik.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 09 mei 2011 12:23 AM
  [ # 141 ]

Nou, ik vond de parkeerplaats ook goed hoor.

Vergelijken kun je de ene locatie nu eenmaal niet met de andere, dus dat heeft niet zoveel zin. Elke locatie heeft zo zijn plus- en minpunten.

Vandaag viel de opkomst misschien wat tegen, maar gisteren was het een stuk drukker.

Profiel  

Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6327

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 09 mei 2011 12:33 AM
  [ # 142 ]

Ik wil bij deze graag iedereen die de clubstand heeft willen bemannen nog bedanken voor jullie inzet. 4 uur in die bloedhete hal is niet niks!

De clubstand was inderdaad vrij eenvoudig, we hebben inmiddels wat leuke ideeën om volgend jaar groter uit te pakken, we gaan er een volgend jaar een groter feestje van maken!

@Erik, de bloemen hebben het prima gehouden, die houden het nog wel een paar dagen op een bureau op het stadionplein vol.

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1745

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 09 mei 2011 12:58 AM
  [ # 143 ]

Tsja, ik toch ook moet ik bekennen…
Bleu de Rodes, Bleu Olympe, Bleu Nuit, Bleu Delta, ik heb ‘r wel wat mee.

XBXG schreef:

Tsja, ik heb wel iets met blauw. Wink

Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Profiel  

mathijs
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1120

- Ami 8 Break
- CX Athéna
Gepost: 09 mei 2011 01:06 AM
  [ # 144 ]

Was een leuke dag! De hele weg ernaar toe geen citroen gezien tot afslag 11 waar GoofBlikscha nog netjes stond te wachten. In de slipstream van zijn CX en de dieselrook die daarbij hoorde samen naar Vijfhuizen gereden. Leuk om weer wat bekende gezichten te zien. De parkeerplaats vond ik veel beter dan in Utrecht. Veel meer ruimte en alles stond veel netter geparkeerd Smile. De hal was erg mooi, vooral het licht, alleen vond ik de onderdelen erg tegenvallen. Voor de DS is werkelijk alles te vinden maar als je opzoek bent naar een setje toonbare/bruikbare koplampen voor een eend kan je het vergeten, ik noem maar even een zijweg. Zo zwartwit was het natuurlijk niet maar naar verhouding was er een overkill aan DS parts. En ik miste Chevronics dit jaar! Maar wel een mooie dag gehad. Foto’s volgen.

My other car is a broomstick.

Profiel  

eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4870

- Xsara Scootertje.
Gepost: 09 mei 2011 01:17 AM
  [ # 145 ]

Heb wederom een top dag gehad, CM komt op haar nieuwe locatie naar mijn bescheiden mening prima
tot haar recht. Ik mis alleen nog wel wat foto’s van wat andere Citroën modellen. hmz

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 09 mei 2011 01:20 AM
  [ # 146 ]

Tsja, we kunnen wel negatief zijn, maar geef het de organisatie maar te doen;
Veel m2, niet al te duur, redelijk centraal en ga zo maar door.
De uitgestrektheid van de parkeerplaats was idd wat groot naar mijn zin, maar ik zal niet klagen.
Hoofdzaak is: Citromobile gaat door, wat er ook gebeurd!!

Profiel  

ernst23
> 1700 berichten

- C1 Ambiance
- CX Gti
Gepost: 09 mei 2011 01:24 AM
  [ # 147 ]

Sorry Wouter, ik had de jouwe wel zien staan en ook wel meerderde mooie Cits.
Helaas waren mijn tijd en batterijen beperkt en heb ik snel de rest van de camera volgeschoten.
Heb wat meer Cits overgeslagen die ik EN vaker gezien had EN vaker op gevoelige plaat had vastgelegd.
Als er dubbele zijn, dan hebben die blijkbaar minder indruk gemaakt hehe tongue wink

XBXG schreef:

Ik had Michel gisteren al gevraagd of ie vandaag met de blauwe AX wilde komen. Gelukkig kwam Timo vandaag met de XM, zodat we de lang gekoesterde wens voor een Bleu Olympe Photoshoot konden houden op het terrein van Citromobile. Wink

Profiel  

Traindriver (verbannen)
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 527

- Xantia 1.8i 16v
Gepost: 09 mei 2011 04:57 AM
  [ # 148 ]
XBXG schreef:

En hier zijn mijn 139 foto’s van dit spectakelweekend: klik! Wink

Nice… verry nice Smile
ik was zo stom om mijn camera te vergeten!

Maar goed, het was weer geslaagd, ondanks dat ik niet super veel tijd had was ik er wel even met de xant Smile
Pa heeft voor zijn C3-1 een bak gescoord voor onder de hoedenplank
Ik zelf 2 modellen van de Xant.

De expo hal vind ik mooier dan Utrecht, de parkeerplaats is wat, ja hoe moet je het zeggen, minder toegankelijk dan Utrecht.
Maar de locatie vind ik wel geschikt!

Ook had ik het idee dat er tegenwoordig wel wat meer voor de wat modernere Citroëns te vinden is en het niet alleen meer eenden, traction en DS troep is wat er te koop is ... ( sorry, ik wil niemand beledigen, je zal maar net dat ene ding zoeken wat er te vinden is… Smile maar er ligt ook vooral veel oude troep ! dat moeten jullie met me eens zijn! Wink  )

Dit jaar zo als gemeld dus zelfde voor de C3 wat leuks kunnen vinden.
In de tijd dat ik BX reed , laten we zeggen een jaar of 7 geleden was er voor de BX eigenlijk NIETS te vinden, toen ik ZX ging rijden was er voor de ZX niets te vinden ... en nu zag ik zelfs Xantia en C3 onderdelen Smile Dat vind ik wel een plus punt!

Al met al ik vond het een geslaagde dag! Wink
daar na nog even gewerkt ( treintjes gereden, en een uur over gewerkt Sad
Maar goed, daar komen we wel overheen Smile

Zou het voor volgend jaar niet mogelijk zijn de types Citroen Onderling in te delen, zo als eenden bij eenden, xm’s bij XM’;s e.t.c. ?
Lijkt mij wel ontzettend gaaf om te zien!

Het idee wat ik heb is rij 1 eenden, rij 1 vol… peg… dan rij 2 ami’s tot die vol is, rij 3 Cxén, rij 4 XM’s, rij 5 xantia’s, rij 6 traxions… tot we ale types gehad hebben en dan weer beginnen bij Eeenden….. e.t.c. zodat je telkens een rij krijgt met alleen maar de zelfde type citroens Smile maar de bouwjaren onderling ook door elkaar lopen Wink
zo zien mensen die alleen gefocust zijn op 1 type ook eens wat er verder gecreëerd is door Citroen

Greetz Ruud

Vroeger had ik een ZX Spectrum en een ZX 1.9D break, nu een xantia

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6126

Gepost: 09 mei 2011 08:55 AM
  [ # 149 ]
Robin Visser schreef:
jaco schreef:

Robert Opron even gezien, maar niet gesproken. Ik had eigenlijk ook wel een beetje te doen met deze man. Dik in de 70 en dan een beetje moeten opzitten op Citromobile omdat wij zo geweldig vinden wat hij 30, 40 jaar geleden heeft gepresteerd. Gun die man z’n rust, was mijn eerste gedachte. Maar goed, wie weet vond hij het zelf prachtig en wie ben ik dan om te oordelen?

De heer en mevrouw Opron hebben beide genoten van het weekend, zo hebben ze me verteld. Meer dan eens zelfs excaim  cheese Mevrouw Opron zei me gisteren, dat het fijn was aan dit soort evenementen deel te nemen: “vous savez, ça fait changer un peux”. Over een paar maanden is ie 80 trouwens.

Kijk, dat vind ik nou leuk om te horen, dat zij er zo van genoten hebben. Het was natuurlijk voor ons ook prachtig dat de grote meester er was. Cool

Profiel  

Bossinkje
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Gepost: 09 mei 2011 09:00 AM
  [ # 150 ]

Ben zaterdag geweest, en vond het gezellig! Nu ben ik nog nooit in Utrecht geweest, dus ik weet niet hoe het daaar was.

Zal vanmiddag even mijn foto’s online zetten!

Citroën Xantia 1.8 16v

EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S

Profiel  

10 van de 25
« Eerste  < Vorige 8 9 10 11 12 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook