Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Citroën, kunst en design, daar had je bij moeten zijn.
Maar dat kon ik niet. Helaas.
Kon je wel, maar heb je niet gedaan
Totaal aantal Berichten: 11772
- Xantia TD SX
Overigens is het weer prima gelukt om een van de zeer weinige Xantia’s met een beige leren interieur níet op de foto te krijgen
Volgend jaar zal ik eens met de Ford komen, voor de grap; er stonden nu ook in ieder geval een Peugeot, een Triumph en een Fiat dus voor (parkeer)problemen zal het wel niet zorgen
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb de GZ-NS-19 wel degelijk gezien, maar ik heb al zóveel foto’s van die mooie Xantia, dat ik dit maal heb overgeslagen…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Roadmaster 7 schreef:Ik heb je SM meer dan 1x op de foto gezien hoor Robin!
25trd schreef:Och, ik vind het ook niet erg, het valt/viel me alleen op…
Blijkbaar niet goed gekeken. Ik vind het ook verre van erg dat er weinig postst van de auto zijn. Ik rijd de auto namelijk voor mezelf, niet voor de buitenwereld. Het verbaasde me alleen maar vanwege de zeldzaamheid van de auto.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Ja dat was zeker zeer geslaagd en lekker dicht bij ook nog eens
wij waren er zaterdag.
stukje rijden met de 2cv van mijn broer .
linker is die van mijn broer .
volgend jaar hoop ik met mijn 2cv heen te kunnen gaan.
Gaaf toch
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
HET LIJSTJE ook nog maar eens een keer.
Totaal aantal Berichten: 55
- C35 C35 Paardenwagen
- CX CX 25 prestige aut
- ID/DS DS 19 FD
- C5 V6 Exclusive Automaat
- Xantia TD SX
XBXG schreef:Ik heb de GZ-NS-19 wel degelijk gezien, maar ik heb al zóveel foto’s van die mooie Xantia, dat ik dit maal heb overgeslagen…
En eerlijk is eerlijk, als ongewassen stofnest doet ze ‘t ook niet geweldig op foto’s. Maar ik zat onder het veldwerk langs een verdroogd zandpad de afgelopen weken dus wassen was een kansloze operatie
Derk
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- Xantia TD SX
@ Hocks (waar de f**k is je bericht gebleven?? ) Ik weet het! Maar ik ben inmiddels weer verhuisd, wat het tegenkomen wat tegenwerkt Gaan we gewoon een keer wat aan doen, PB ik anders wel een keer over of zo.
Inmiddels heb ik een setje aangemaakt. Nu nog maar 5 pics, ik wacht nog op een andere set opnames en ik moet dezer dagen rol 2 even volproppen Die platen worden er dan wel bij in gegooid.
Derk
Geen idee…. Wat voor kleur is jouw Capri ?
Ik zag een bruine in Hoogezand
Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..
- Xantia TD SX
Bruin metallic met een beige dak; type 2. Is al even geleden dat ik met de Ford in Hoogezand was trouwens…
Derk
Dan was het een andere….deze zag ik gisteren
(zelfde type)
Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..
Ik heb 197 foto’s gemaakt op zondag 8 mei:
https://picasaweb.google.com/107123465486752594078/Citromobile2011#