ik kies dan maar voor AC de Meern.
Ligt in elk geval centraal, en is vanuit Noord-Nederland een leuke eerste(!) rit met mn DS3 e-HDI, gris alu met zwart dak en een rij opties, die op 3 juni wordt afgeleverd.
Meeting lijkt me zeker leuk, maar De Meern ligt wel centraal, maar is inderdaad wel afgezaagd (Een groot parkeerterrein met een saai restaurant, niet meer niet minder). Wat we nodig hebben is een nieuw topic, met daarin een gekozen datum en een locatie. Daarin kunnen mensen zich dan opgeven als ze die dag aanwezig zijn. Misschien iets voor de topicstarter om zijn post aan te passen?
Datum: Ik stel voor zaterdag 18 of zondag 19 juni (valt precies tussen pinksteren en mijn vakantie in ).
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
sfs schreef:Wat we nodig hebben is een nieuw topic, met daarin een gekozen datum en een locatie. Daarin kunnen mensen zich dan opgeven als ze die dag aanwezig zijn. Misschien iets voor de topicstarter om zijn post aan te passen?
Een nieuw topic lijkt me wat overbodig. Dan beter de tweede optie.
Maak een post met bepaalde voorsteldata en dat deel kunnen mensen dan quoten en daarbij invullen wat de voor hen mogelijke dagen zijn. Dan zie je vanzelf welke dag de meeste voorkeur geniet.
Als jullie met een aantal voorsteldata komen, kan de TS ook nog een pole in z’n openingspost zetten.
Ah Tilanus spreekt uiteraard uit ervaring om een meeting te gaan organiseren. Heb jij misschien ideeen voor goede locaties?
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
19 juni vind ik opzich wel een strak plan en als locatie maasvlakte of andere mooie foto locatie.
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,4316493
ik heb dit zojuist gevonden op autoweek.nl, morgen eens even doorspitten wat er tussen zit, maar ik zag zoizo al wat mooie foto´s voorbij komen.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
19 juni (vaderdag) zijn wij verhinderd. (wedstrijd)
Eerste of tweede pinksterdag is geen probleem. (of de zaterdag ervoor)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Een “goede” fotograaf lijkt mij al voorhanden: Ricardo Smit (een DS3-forumlid die veelvoudig heeft gepost….)
tijdstip: 4 juni, 1e of 2e pinksterdag 12.00 uur
Wie kan een mooi schema maken, zodat we kunnen quoten?
Scottie schreef:Aangezien men blijkbaar geen moeite heeft of de locatie nu wel of niet centraal NL ligt..
Waarom dan niet op het 3 landenpunt in Limburg? Of aan de voet van de Camerig (Slenaken), waar een hele goeie ijsco tent zit. En je zit dan op de Mergelland route, ook wel leuk om een stuk te rijden.(Op diezelfde route zo ongeveer in Maastricht kan je parkeren bij een haventje met een mooi terras en voldoende parkeerplaats, exacte locatie weet ik zo ff niet)
Ook een super idee. Limburgse Heuvelland is inderdaad erg mooi.(woon er zelf ook).
Is dat haventje niet de Hoge Weerd?
Hmm… niet Maastricht maar Eijsden. Voor een brabo scheelt dat niet zoveel
http://www.grandcafeportofino.nl/
Wij stoppen nog iedere keer als we de route rijden op deze plek.
Let wel, Mergellandroute rijden doe je niet op zondag!
Dan is het regelmatig file rijden. En de wegen zijn niet echt breed voor het betere actiewerk.
Voor liefhebbers van steviger doorrijden ligt bij onze Duitse buren de mooie Eifel.
Of als het droog is kennen we in Belgie de Ardennen (ze zijn groen omdat het nogal eens regent, wat gladde wegen oplevert)
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Oh ja, dat is in de gemeente waar ik werkzaam ben Moet ik misschien toch maar even een vergunning aanvragen en zelf verlenen.
Het gebied is wel heel mooi om een tochtje te maken iig.
Ah, je bedoeld een meeting bij je voor de deur?
Met barbeknoei…
Ik ben voor.
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
zuid limburg vind ik ook prima, ik woon in midden limburg dus ideaal
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
@Scottie, jij bent zeker de leukste thuis
Ik dacht vergunning aanvragen en zelf verlenen…
(da’s net zoiets als mededelen aan de vrouw dat)
Ja dat lijkt er inderdaad op, haha. Nee ik werk bij de gemeente eijsden-margraten als vergunningverlener. Maar nu on topic. Limburg is misschien mooie locatie voor de meeting.