Wegens sterfgeval van een vriend ben ik op zoek naar iemand die mij wil helpen in het schiften van auto’s onderdelen, documentatie en gereedschap.
Uiteindelijk doel is om alles voor een redelijke prijs te verkopen en dat de opbrengst tengoede komt aan zijn weduwe.
Heb al ervaringen met handelaren ik zou het fijn vinden als het direct bij liefhebbers terecht komt.
Wie wil en kan helpen op korte termijn? Alles bevindt zich in Rotterdam
Vergoeding het liefst in natura (onderdelen m.i.)
Groet Frank
Totaal aantal Berichten: 81
- CX 25 Pallas IE handgeschakeld
Beste Frank,
Jij bent dus een vriend kwijt. Mijn condoleances. Dat is al een hele opgave. En nu zijn erfenis beheren. Heb je enig idee wat voor een types de collectie betreft. NEEM EEN CLUBLID IN VERTROUWEN! Die hebben een werkelijk idee van de waarde van de onderdelen etc. Is het een grote collectie? Dan zijn er vast club vrienden. Zoek contact met hen. Zij kennen ook de waarde van zijn verzameling en hebben het goed voor met de weduwe. Zoek het in de kleine kring. Zijn er club vrienden. etc. In kan in elk ander geval kijken waar ik je kan adviseren om de collectie geheel belangeloos een plek te geven.
Met vriendelijke groeten Matt
Sterkte!
Mtjf
Ook mijn condoleances.
Wat Mtjf vraagt mbt de types is best van belang. Een XM mens herkent van zijn model redelijk vlot de onderdelen, maar van een traction bijvoorbeeld zal hij.zij ws geen kaas gegeten hebben.
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Hierbij ook mijn condoleanses.
U heeft p.b. van mij.