Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
lijkt je dat handig? als je zekering springt moet je zijpaneel eraf wat nie zo makkelijk is..
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43290
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
3 schroeven, ach…
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
plus 3 vcoor de meterbalk eneen M5je…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43290
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
O ja, dat is vet veel
Ik vind het vooral een MOOIE oplossing zo
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
bogaard77 schreef:lijkt je dat handig? als je zekering springt moet je zijpaneel eraf wat nie zo makkelijk is..
Die reactie had ik wel verwacht Ik ga er nu vanuit , dit goed gemaakt hebbende, dat ik er nooit achter moet zijn…
En laten we nu eerlijk zijn, een paar relais onder de kap hangen op een lelijke plek ziet er niet uit (sorry Jan)
gr Mark
Totaal aantal Berichten: 43290
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Heb je nog naar die carbu-kuren gekeken Mark?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
tsja.. je doet je raam nar beneden om door de slagboom te gaan… waar dan ook.. ergens in frankrijk… je zekering springt bij het omhoog gaan… het regent. het is half 12 snachts…. je formel 1 hotel lokt…
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 43290
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Je loopt naar de koffer, pakt je slinger, draait je raam omhoog, sleurt je vriendinnetje naar de 45 euro kamer…...
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Die van mij zal vast geen regen zien…toch zeker de komende 2 jaar nog niet
@ Yuri: nee niet meer gekeken, kan niet meer starten omdat de koelvloeistof er af is wegens inbouw kabelboom…
gr Mark
Totaal aantal Berichten: 10306
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Het ziet er erg strak uit, Mark.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Totaal aantal Berichten: 10306
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
mark sm schreef:bogaard77 schreef:lijkt je dat handig? als je zekering springt moet je zijpaneel eraf wat nie zo makkelijk is..
Die reactie had ik wel verwacht Ik ga er nu vanuit , dit goed gemaakt hebbende, dat ik er nooit achter moet zijn…
En laten we nu eerlijk zijn, een paar relais onder de kap hangen op een lelijke plek ziet er niet uit (sorry Jan)
Ja, echt mooi is het niet, maar ik wilde ook het aantal meters kabel tussen de bron, via de motor en weer naar massa zoveel mogelijk beperken. Dan is het nuttig effect het grootst.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Zo, ik heb de tijd en zin eindelijk gevonden om verder te gaan met de kabelboom. Pff wat een operatie, ik wil namelijk alle aanpassingen die ik wilde aanbrengen, direct in de nieuwe boom leggen.
Wanneer de boom in de auto ligt, wil ik later geen losse kabels meer bijmoeten leggen.
Dat heeft de nodige hoofdbrekens gekost om van te voren uit te denken hoe het e.e.a. moet.
enkele aanpassingen: dynamo met ingebouwde regelaar (D+ omleggen voor controle-lampje), fans ook van binnenuit direct aan kunnen sturen, verlichtings relais, contact geschakelde spanning voor bobine, airco, extra draden v.a. smeltzekering naar binnen 2x. Voor deze laatste paar aanpassingen komt er 1 extra stekker in het linker voorscherm, naast de gele en witte orginele.
Alles is getaped met hpx TP1925, deze tape benaderd het orgineel zeer goed (is alleen breder) en vulcaniseerd enorm goed.
gr Mark
Totaal aantal Berichten: 43290
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Prachtig werk Mark!
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste