Is goed mogelijk. Vandaar de vraag.
Ohh nu ziet ik het verkeerde draadje
Ik ben niet de beste, maar wel arrogant
CX22trs (4x) ; CX24IE ; CX25GTI prestige; BX 19GTI (2x); 2cv 1960 ; VW Buggy ; AX (2x) ; Renault 4
War is peace, freedom is slavery, ignorance is strength.
Totaal aantal Berichten: 43263
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Dit topic gaat in ieder geval niet over de CX van Jaco
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Ik realiseerde me vandaag opeens dat ik mijn topic niet netjes afgesloten heb…
Inderdaad, LA TRS is verkocht. Econonmische omstandigehden dwongen me om keuzes te maken. Ook mijn XM is inmiddels verkocht en ik ben nu in een jaar tijd van 3 Citroëns naar “zero” gegaan. Er is wel een andere klassieker voor in de plaats gekomen.
Met name de CX vond ik jammer om te verkopen. Ik had er nl inmiddels al het nodige aan gedaan en er stonden nog meer dingen op het to do lijstje. Theoretisch had ik de CX kunnen houden maar ik rij er niet graag in de winter in. Het verkopen viel nog niet mee. Het feit dat ze niet belastingvrij is wordt blijkbaar als een groot nadeel gezien. Ik kreeg dan ook verhoudingsgewijs veel reacties uit Duitsland en België. Bijna was ze naar Munster (D) verhuisd maar haar nieuwe domicile is uiteindelijk toch Brussel geworden!
Grappig dus, een origineel Nederlandse CX die geëxporteerd is! Ik heb haar verkocht aan een liefhebber die ook in het bezit is van een DS uit 1962. Dus dát zit wel goed. Hij is hem komen ophalen en hier zijn de belgische kentekenplaten erop gekomen. Vreemd gezicht; je “eigen” CX is dan opeens een Belgische…
Een ding is zeker; ooit komt er weer een CX terug. Deze automobiel blijft volstrekt uniek en onnavolgbaar. Dat wordt dan mijn 3e en dan het liefste een Turbo serie 1, maar de Serie 2 vind ik weer veel fijner zitten.
Ach, we zien wel. Bedankt voor al jullie adviezen en ondersteuning hier en tot ziens.
Op zit topic mag dus een slotje komen.
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
hopelijk tot ziens !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 3907
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
hopelijk tot ziens !
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Idd, ik hoop dat je binnenkort tijd en geld vindt om weer een mooie CX te rijden.
AYA-2 ‘69 | AYA-3 ‘68 | AY-CB ‘83 | MANB ‘85 | BX 15 TGE ‘91 | BX 19 TZI ‘93
Totaal aantal Berichten: 2214
Geregistreerd: 17-10-2009
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Mike,
jammer en hopelijk trek de crises voor iedereen voorbij, dan kun jij tenminste weer lekker zweven.
Tot snel,
Mark
CX 2000 pallas ‘78
Totaal aantal Berichten: 9350
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Tot ziens,
Vriendelijke groet frank”
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Hopelijk tot ziens Mike! Mooi dat de CX bij een liefhebber terecht is gekomen
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
zeer leerzaam voor een trs rijder als ik nu ben.
Bedankt, Ad
cx 22trs ‘85