XM break 97
BartC
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 30 mei 2011 10:54 PM

Hey allemal

ik had mij vorig somer een xm bream 97 s2 overgekocht van iemand
en had een lek bij de disel pomp (epic pomp)ondertussen al gerevisert en nieuw distribuctie en nieuw water pomp

maar het volgende problem is dat ik niet opgelost krijg is

dat mijn abs na enkel min verschijnt er abs buiten werking

dan volgende is dat mijn vering van acht niet correct zijn en had de ver bolle vervangen zowel als de hooft bol

maar na het vervang door mij vader van de bolen
krijg ik tijdens het rijden met de wagen op een raar gevoel bij het remmen in het beging gat het tot ik op een stil komen momen tussen 20 15 peruur valt de druk van de achter remmen weg en sec later komt die terug ik dacht aanhet onluchten heeft eve geholpen heeft het terug en ik voel aan de rempeldal dat op het moment zelf in kort terug gedump word op het moment van het remen percies of er lucht door raast en het is niet altijd de ene moment doet hij normal en de ander krijg hij dat problem en ik krijg de abs melding niet meer en als het problem weg is dat komt de abs buiten werking raar problm in iederen geval

wand mij wel op viel das de achter arm van het wil recht 2 cm buiten de cas gaat wrm weet ik nieten de uitlijning van de chasi is in orden en links zakt bij betje door

groetjes bart

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 30 mei 2011 11:31 PM
  [ # 1 ]

Er kan lucht in je veersysteem zitten wat weer je achterremmen beinvloed.
Je kan een paar keer je auto in hoogste en laagste stand zetten achter elkaar, om te kijken of dit het probleem oplost.
Anders heb ik nog wel een lading onderdelen liggen ;]

Ouwe mopperkont

Profiel  

BartC
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2

Gepost: 01 juni 2011 12:20 AM
  [ # 2 ]

Hey

dat heb ik ook al gedan en op de ene moment help dat wel en de ander keer weer niet gebeurt enkel als ik de wagen stil leeg en 5 min nadien terug start komt het problem

enig is ik heb geen boek van de hydrolic of een diagnose toestel om het eve uit te lezen mischhien kan hij mij een error komen kon geven dan weet ik meer weet

mijn vermoeder dat de volledig train arier samen met de draag armen te vervangen maar er zou veel verschil in zijn wand rechts stekt hij te veel na buiten en de linkse hang de wagen te laag en vermoelijk de de regeling in de waar brengt

Profiel  

Matthijs309
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2028

Gepost: 01 juni 2011 10:13 AM
  [ # 3 ]

Een fotootje zou helpen. Als je wiel inderdaad zover naar buiten komt heb je misschien schade op de as, dan is het ook niet zo gek dat je hoogteregelaar/remmen alle kanten op willen

Ouwe mopperkont

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook