Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Zeker wel! Ik weet zo uit mijn hoofd niet of het exact dezelfde bakjes zijn als voorin, maar standaard zitten ze er wel bij de luxere modellen. Dus dat daar gaatjes in zitten bij ontbrekende bakjes kan dan wel kloppen.
Staat overigens erg strak, dat nieuwe interieur.
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 05-10-2008
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Ah oke.. Dan moet ik daar nog even aan zien te komen eigenlijk… Vier gaatjes in de deurkaart staat ook niet zo mooi.
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Het interieur ziet er netjes uit in je Bx! De deurkaarten waren inderdaad voorzien van bakjes.
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 05-10-2008
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Dankje! Oke, dan weet ik dat..
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Ik heb ze zelf niet liggen, maar volgens mij moet er nog wel vrij goed aan te komen zijn. Grijs is gelukkig niet zo’n hele zeldzame kleur.
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
dat wordt het wel veel bouwen het om naar zwart
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 05-10-2008
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Heb ik ook aan zitten denken, omdat ik zat te twijfelen of die grijze armsteunen wel goed bij de deurkaarten zouden passen. Maar als ik zwarte armsteunen erin zou zetten, moest er eigenlijk ook een zwart dashboard in.. En dat vond ik toch wel zonde, omdat grijs ook wel leuk staat. Gelukkig staat dit ook wel goed.
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Lekker grijs laten, zwart gaat ook vervelen.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 05-10-2008
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Inderdaad! Scheelt ook heel wat werk zo.
Gisteren even de bumperstrips voor eraf gehaald, die wil ik even opnieuw spuiten deze week…
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Totaal aantal Berichten: 2107
Geregistreerd: 05-07-2011
- BX 16 TRS
- BX TZD automatic
- BX TZD Turbo break
- BX GTi
- BX 19 TRS break
Dat wil ik ook binnenkort gaan doen, met wat voor verf/spuitbus en kleur ga jij het doen? Ik dacht aan het door wheeler dealers’ ed China alom geprezen spuitbusje “satin black”
huidig:
BX 16 TRS 1983 JV-22-YT
BX 16 TRI 1988 XG-89-PB
BX 19 TGD 1994 HX-PP-22 (break)
BX 19 TRS 1985 63-KZL-6 (break)
EX: 205, 2cv6, Xantia (4x), Acadiane , CX, Xm en vele BX’en
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Da’s precies goed. Wel eerst een laagje primer spuiten, de strips zijn niet roestvrij.
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 05-10-2008
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Ik ga matzwart gebruiken (spuitbusje, van de Motip denk ik). Omdat de rest van het zwarte plastic op de auto ook niet glimt, lijkt me dat de beste keuze..
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Satin black, zit tussen mat en glanzend in.
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 05-10-2008
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Klopt, zag het op Google, haha.
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Totaal aantal Berichten: 1195
Geregistreerd: 11-08-2009
- GS/GSA Break Cottage
- Xsara Picasso 2.0 16v automaat
Goede Nederlandse benaming is: ZIJDEGLANS.
Mat is wel erg dof, zijdeglans komt qua kleur het dichtst bij de originele strips