















Totaal aantal Berichten: 1501
Geregistreerd: 26-11-2004
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Het verhaal achter het waarom er maar aan één kant een sticker zit is binnen Citroën wel degelijk bekend, het is een flater geweest van een stagair die in de periode van de facelift in dienst was van Citroën. Hij dacht dat de stickers precies contra moesten zijn aan die van de linkerzijde, en toen heeft hij stickers in spiegelbeeld besteld. De stickers die hij regelde voor de rechterzijde waren nog lange tijd na te bestellen onder nummer 95632246, maar zijn bij de overgang naar de korte nummers uit de schappen gehaald. Ze werden toch nooit verkocht… Zijn nu erg gezocht (...), volgens mij heeft de CX-club er ook een aantal (gehad?).
Gr Martijn


























Totaal aantal Berichten: 7586
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Wat een geweldig verhaal!!! Dank daarvoor!
(hoe wist je dat?)
Ongelofelijk hoe iemand zo onnozel kon zijn. Die is vast niet in dienst gekomen na zijn stage hahaha!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Idd erg leuk om het verhaal achter die sticker te horen!










Totaal aantal Berichten: 952
Geregistreerd: 23-07-2008
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Kunstenvliegwerk schreef:Ook bij mij (maart ‘86) alleen op het linker voorscherm…
For the record: eerste levering in Belgie
Martijn de Ruijter schreef:Het verhaal achter het waarom er maar aan één kant een sticker zit is binnen Citroën wel degelijk bekend, het is een flater geweest van een stagair die in de periode van de facelift in dienst was van Citroën. Hij dacht dat de stickers precies contra moesten zijn aan die van de linkerzijde, en toen heeft hij stickers in spiegelbeeld besteld. De stickers die hij regelde voor de rechterzijde waren nog lange tijd na te bestellen onder nummer 95632246, maar zijn bij de overgang naar de korte nummers uit de schappen gehaald. Ze werden toch nooit verkocht… Zijn nu erg gezocht (...), volgens mij heeft de CX-club er ook een aantal (gehad?).
Gr Martijn
huh! what a story!
van de week ga ik de stickers plakken heb de afgelopen 2 weken 5000km gereden een probleempje nu de oliekeering van de priseas is lek! dus dat wordt weer een lekker klusje
vrgr, joost






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
joostvanbroekhoven schreef:een probleempje nu de oliekeering van de priseas is lek! dus dat wordt weer een lekker klusje
![]()
vrgr, joost
Joost, ben je hier écht 100% zeker van dat het dát is?
Anders ga je alles voor niets openmaken hè?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
hoi leotien,
ik heb alles schoongemaakt en toen 20min 130km/h gereden thuis gekomen motor eerst laten afkoelen toen weer goed gekeken ,de km.teller uinit weer vettig en ook het kunstof korfje tbv afstellen ontsteking.
heb even met een tandartsspiegeltje en zaklamp gekeken in het koppelingshuis toen zag ik ook dat het druklager voor de koppeling erg vettig was en er hingen ook drupeltjes aan ?!
misschien een iedee om eens lang te komen zodat jullie er een blik op kunnen werpen voor ik indd heel de bak uit elkaar ga halen?
groetjes, joost