7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

sticker serie 2
Martijn de Ruijter
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1501

- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Gepost: 20 juli 2012 12:16 AM
  [ # 91 ]

Het verhaal achter het waarom er maar aan één kant een sticker zit is binnen Citroën wel degelijk bekend, het is een flater geweest van een stagair die in de periode van de facelift in dienst was van Citroën. Hij dacht dat de stickers precies contra moesten zijn aan die van de linkerzijde, en toen heeft hij stickers in spiegelbeeld besteld. De stickers die hij regelde voor de rechterzijde waren nog lange tijd na te bestellen onder nummer 95632246, maar zijn bij de overgang naar de korte nummers uit de schappen gehaald. Ze werden toch nooit verkocht… Zijn nu erg gezocht (...), volgens mij heeft de CX-club er ook een aantal (gehad?).

Gr Martijn

Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7586

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 20 juli 2012 12:24 AM
  [ # 92 ]

Laughing

Profiel  

Gepost: 20 juli 2012 12:36 AM
  [ # 93 ]

Wat een geweldig verhaal!!! Dank daarvoor!
(hoe wist je dat?)

Ongelofelijk hoe iemand zo onnozel kon zijn. Die is vast niet in dienst gekomen na zijn stage hahaha!

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27945

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 20 juli 2012 06:52 PM
  [ # 94 ]

Idd erg leuk om het verhaal achter die sticker te horen! Laughing

Profiel  

Kunstenvliegwerk
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 952

- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gepost: 20 juli 2012 08:19 PM
  [ # 95 ]
Kunstenvliegwerk schreef:

Ook bij mij (maart ‘86) alleen op het linker voorscherm…

For the record: eerste levering in Belgie

Profiel  

voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119

Gepost: 06 augustus 2012 11:51 PM
  [ # 96 ]
Martijn de Ruijter schreef:

Het verhaal achter het waarom er maar aan één kant een sticker zit is binnen Citroën wel degelijk bekend, het is een flater geweest van een stagair die in de periode van de facelift in dienst was van Citroën. Hij dacht dat de stickers precies contra moesten zijn aan die van de linkerzijde, en toen heeft hij stickers in spiegelbeeld besteld. De stickers die hij regelde voor de rechterzijde waren nog lange tijd na te bestellen onder nummer 95632246, maar zijn bij de overgang naar de korte nummers uit de schappen gehaald. Ze werden toch nooit verkocht… Zijn nu erg gezocht (...), volgens mij heeft de CX-club er ook een aantal (gehad?).

Gr Martijn

huh! what a story!
van de week ga ik de stickers plakken heb de afgelopen 2 weken 5000km gereden een probleempje nu de oliekeering van de priseas is lek! dus dat wordt weer een lekker klusje cry
vrgr, joost

Profiel  

Gepost: 06 augustus 2012 11:53 PM
  [ # 97 ]
joostvanbroekhoven schreef:

een probleempje nu de oliekeering van de priseas is lek! dus dat wordt weer een lekker klusje cry
vrgr, joost

Joost, ben je hier écht 100% zeker van dat het dát is?
Anders ga je alles voor niets openmaken hè?  Wink

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

voormaligcitrofiel
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2119

Gepost: 07 augustus 2012 12:03 AM
  [ # 98 ]

hoi leotien,
ik heb alles schoongemaakt en toen 20min 130km/h gereden thuis gekomen motor eerst laten afkoelen toen weer goed gekeken ,de km.teller uinit weer vettig en ook het kunstof korfje tbv afstellen ontsteking.
heb even met een tandartsspiegeltje en zaklamp gekeken in het koppelingshuis toen zag ik ook dat het druklager voor de koppeling erg vettig was en er hingen ook drupeltjes aan ?!
misschien een iedee om eens lang te komen zodat jullie er een blik op kunnen werpen voor ik indd heel de bak uit elkaar ga halen?
groetjes, joost

Profiel  

7 van de 7
« Eerste  < Vorige 5 6 7

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook