Vragen over Xantia
dennizx
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 37

Gepost: 12 juni 2011 11:36 PM

Goedenavond,

Ik ben Dennis Korten 20 jaar en woon in hengelo g.
Toen ik mijn rijbewijs had gelijk een auto gekocht, dit werd een paarse citroen xantia 1.8 uit 93.
Was wat onderhoud aan nodig en werd mij te duur, ik een zx volcane gekocht ten spijt van mijn ouders en blijkt nu ook terecht want hij is nu dus op.
Nu ben ik dus weer aan het kijken voor een xantia en heb er al 2 mooie op het ook allebei uit 97 1 paarse en een zilvere , het rijd zo heerlijk die autos,

Maar nu komt het past mijn leren bekleding van de zx in de xantia? mijn vader zegt van niet en ik twijfel de voorstoelen ga ik van uit dat zowieso past maar achterbank gaat problemen geven denk ik.
En dit geld ook voor de lichtmetalen velgen aez 195/55/15.

Mvg dennis

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12522

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 13 juni 2011 12:43 AM
  [ # 1 ]

De voorstoelen zou kunnen, als de breedte van de rails hetzelfde is en je de rails van de Xantia stoel op de ZX stoel kan monteren. Achterbank denk ik niet, wat dat betreft hebben ze allemaal een andere constructie.

Ik weet niet wat je budget is, maar een Xantia-2 uit 99/2000 hoeft niet zo heel veel te kosten.
Als je nu iets koopt uit 97 voor 500 euro, dan kun je er van uit gaan dat er minstens net zoveel aan (achterstallig) onderhoud in gestoken moet worden.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook