Hoi,
Ik heb geen onderhoudsboekje bij mijn c4 P gekregen, hoe kan ik daar nog aankomen.
Richting de dealer rijden en daar vragen?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Welkom opperleeuw.
Bedoel je een onderhoudsboekje waarin de dealer het onderhoudsverloop bijhoudt, of de handleiding?
het onderhoudsboekje voor het onderhoudsverloop. ik kan natuurlijk ook de losse facturen bewaren, maar zo’n boekje vind ik handiger
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik neem toch aan dat je zo’n boekje gewoon gratis kan afhalen bij elke dealer.
Totaal aantal Berichten: 254
- Xsara Picasso 1.6 16V Caractere
- Xsara Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat Panoramadak
De dealer moet dat idd meeleveren. Toen ik mn c4 piacsso haalde waren ze ‘op’ en in bestelling. Zelfs de showroommodellen waren al gestript van alle boekjes De dealer zou ze na sturen als ik dat wilde, maar volgens hem had het niet veel toegevoegde waarde omdat het onderhoud toch ‘in de computer’ wordt bijgehouden. Ik heb ze destijds niet meer gezien… Aangezien het een leasebak was heb ik me er ook niet meer druk om gemaakt.
Nu: Xsara Picasso 2.0 Exclusive
Hiervoor: Xsara Picasso 1.6 Caractere - Grand C4 Picasso 2.0 Exclusive - Xsara Picasso 1.8 Difference 2 - C4 Picasso 1.6 THP Business - C5 Break 1.8 Ligne Prestige- C2 - AX
http://service.citroen.com/ddb/code/index_nl_nl.htm
alle instructieboekjes van de recente modellen…
alwins schreef:De dealer moet dat idd meeleveren. Toen ik mn c4 piacsso haalde waren ze ‘op’ en in bestelling. Zelfs de showroommodellen waren al gestript van alle boekjes De dealer zou ze na sturen als ik dat wilde, maar volgens hem had het niet veel toegevoegde waarde omdat het onderhoud toch ‘in de computer’ wordt bijgehouden. Ik heb ze destijds niet meer gezien… Aangezien het een leasebak was heb ik me er ook niet meer druk om gemaakt.
Dat klopt als de garage niet wordt overgenomen. Ik had het onderhoud van mijn xsara Picasso ook niet bijgehouden, maar het onderhoud was niet overgenomen van de ene citoengarage naar de andere citroengarage. Dus geschiedenis verloren.