Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die Herfst kleuren zijn fantastisch!
Kan de rit niet uitgesteld worden tot volgend jaar eind september?
Goed plan Arjan, dan heb ik wat meer tijd voor een nieuwe koppeling.

Totaal aantal Berichten: 27945
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive

Totaal aantal Berichten: 17407
- CX 2400 Super
Opnieuw een mooie herfstdag, dus verder gezocht naar mooie uitzichten:
...steile beklimmingen:
...en relevante bezienswaardigheden:
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Goed bezig! Heb er nu al zin in!! Nu nog een lekker wijf voor op de bijrijdersstoel
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

- CX 2400 Super
Maar 25trd toch! Ik probeer jullie voor de schoonheid van het landschap te interesseren en nu kom je met zoiets. Dan nog maar een poging: het Aischdall, oftewel la Vallée des Sept Châteaux:
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Daar heb je een punt…. Geen lekker wijf dan maar
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Arjan Verkade schreef:Die Herfst kleuren zijn fantastisch!
Kan de rit niet uitgesteld worden tot volgend jaar eind september?
Uhhh… Ander voorstel: de geplande Citroën CX Tour de Luxembourg eind april én nog eentje in de herfst…?
(Of begin ik nu een beetje door te slaan?!)

- CX 2400 Super
Twee keer hetzelfde is misschien een beetje teveel van het goede. In het voorjaar Luxemburg en in het najaar de Belgische Ardennen, is dat een plan? De beukenbossen rond Spa zijn ook mooi!
tsja, als het concept eenmaal staat ...
Maar gezien het werk dat het (vooral) Rens en mij nu al kost, vind ik eenmaal per jaar voorlopig voldoende. Ik ben wel een voorstander van een jaarlijks evenement
[kijkt even scheef naar mede-organisator]
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

- CX 2400 Super
Dat kan ook. En dan misschien afwisselend in het voor- en het najaar, zodat zowel de liefhebbers van de bloemetjes als die van de herfstkleuren aan hun trekken komen. Enne… ook iemand anders mag de organisatie van het Citroën-forum-CX-evenement 2013 oppakken!

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Zo aanvraag voor verlof is ingediend, nu maar hopen dat mijn rooster nog een beetje meehelpt zodat het gunstig valt. Ik wacht met spaning het nieuwe “master"rooster af

Totaal aantal Berichten: 6503
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
25trd schreef:Goed bezig! Heb er nu al zin in!! Nu nog een lekker wijf voor op de bijrijdersstoel
Je hebt al die ruimte in die break toch niet om d’r dan braaf op de voorstoel te zetten…?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

- CX 2400 Super
Met dank voor de bewezen diensten wordt de Doodle poll gesloten: de interesse is gepeild, de datum is gekozen. Nu is er een inschrijflijst op Google Docs! Het volledige adres is ellenlang, maar de verkorte vorm is: http://tinyurl.com/TdL-CX-2012.
Hoi Rens,
Ik las het verhaal in de LCER en wil graag mee met dit avontuur.
Ik heb al iets in het opgavelijstje geschreven, voor de definitieve opgaven is zo’n lijstje wel wat karig maar dat zal nog wel komen.
Ik weet niet of er vanuit de CX-club iets door de evenementencommissie wordt geregeld of dat het hier op het forum wordt beslecht. Ik blijf dit volgen.