4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Goofblikscha’s Gris Gabion XM 2.0i (deurschoefhok)
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 26 november 2011 05:26 PM
  [ # 46 ]

Naast het nieuwe gebakkie van m’n vriendin.

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 26 november 2011 06:03 PM
  [ # 47 ]

Wow, dat is echt een van de allerlaatste ZX’en. Die XM mag er ook wezen trouwens Smile

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 09 december 2011 03:40 PM
  [ # 48 ]

Ik heb iemand gevonden die wil lassen maar ik heb het enorm druk op het moment. Ik heb besloten dat mevrouw tot eind maart een schoonheidsslaapje mag gaan doen. Moet ik nog ergens rekening mee houden? In ieder geval de accu loskoppelen.

Mijn vervoer is zo lang een Peugeot Berlingo of Citroën Partner ofzo.

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 10 februari 2012 10:42 PM
  [ # 49 ]

Ze is weer uit de schuur. Ik miste haar te erg. De laatste zoutrestjes poets ik er wel weer grondig af.

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 24 februari 2012 06:45 PM
  [ # 50 ]

Morgen de XM inleveren en een CX diesel mee. Met die brandstofprijzen van tegenwoordig is het niet leuk meer zo’n XM. (En een CX heb ik altijd al de bom gevonden)

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
JJRoadrunner
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 219
Geregistreerd: 11-06-2009

- XM 2.0 16v op LPG G3
Gepost: 24 februari 2012 07:37 PM
  [ # 51 ]

Oh nee, een Xm is zoveel mooier. Zonde. Waarom geen LPG erin ?

Roadrunner… never been caught.

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 26 februari 2012 12:33 AM
  [ # 52 ]

omdat een lpg setup je een goede 2k kost bij inbouw. Je hebt die kosten er wel relatief snel uit maar de wagen moet de investering nog wel waard zijn en je moet voldoende km’s maken om die investering terug te halen. Als je jezelf die km niet meer ziet maken in de betreffende xm dan is het de moeite niet.

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 26 februari 2012 11:40 AM
  [ # 53 ]

Inderdaad. LPG vind ik geen optie. Het achteraf inbouwen van zo’n systeem in een XM met ook al een respectabele km-stand lijkt me niet het meest economisch voordelig. En een CX is de bom! Een erg aantrekkelijke del deed de rest.

(Edit: Leuke typevaut die ik ff niet aanpas. Maar del is in dit geval dus deal. Oeps, haha)

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 26 februari 2012 01:18 PM
  [ # 54 ]

Aangezien ik de (tijdelijke) eigenaar van deze xm ben geworden kan ik ook wel dit draadje overnemen Mr. Green

Ik heb nieuwe deursierstrips besteld, de huidige strips zijn verschrikkelijk lelijk. Ook ga ik volgende week de beide voorveerpoten vervangen, de rubbers en de ijzeren kom zijn dermate slecht dat ik er niet meer mee durf te rijden Laughing Een veerbol zit al wat scheef, en is al enkele millimeters omhoog gekomen.

Ook ga ik even met de vering bezig, achterop staat hij te hoog, en moet soepeler kunnen veren.

Verder ga ik de XM natuurlijk verkopen, ik ga er vanuit dat dat makkelijker gaat dan de CX verkoop.

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
Punaxio
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009

- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
Gepost: 26 februari 2012 08:12 PM
  [ # 55 ]

En ik maar denken dat ik snel van auto wissel, haha!
Gaaf hoor, zo’n CX. Zal gauw overgaan naar het CX topic, je hebt er vast al een draadje over lopen.

Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH

Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 27 februari 2012 03:06 AM
  [ # 56 ]
GoofBlikscha schreef:

Aangezien ik de (tijdelijke) eigenaar van deze xm ben geworden kan ik ook wel dit draadje overnemen Mr. Green

Ik heb nieuwe deursierstrips besteld, de huidige strips zijn verschrikkelijk lelijk. Ook ga ik volgende week de beide voorveerpoten vervangen, de rubbers en de ijzeren kom zijn dermate slecht dat ik er niet meer mee durf te rijden Laughing Een veerbol zit al wat scheef, en is al enkele millimeters omhoog gekomen.

Ook ga ik even met de vering bezig, achterop staat hij te hoog, en moet soepeler kunnen veren.

Verder ga ik de XM natuurlijk verkopen, ik ga er vanuit dat dat makkelijker gaat dan de CX verkoop.

hoe heb je gemeten dat de bol al enkele mm omhoog is gekomen ? de ruimte boven de linker en rechter bol is bijna altijd verschillend.

Profiel  
 
GoofBlikscha
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2680
Geregistreerd: 16-01-2005

Gepost: 27 februari 2012 11:31 AM
  [ # 57 ]

omdat deze ruimte nog kleiner is dan normaal, en je kijkt heel vreemd tegen de kier tussen kom en veerpoot aan…

In iedergeval vertrouw ik het niet en komen er gewoon anderen onder Laughing

BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993

Profiel  
 
citroofreak
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007

- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Gepost: 28 februari 2012 03:20 AM
  [ # 58 ]

Ik zeg goed bezig Lars. Ik zal de topictitel ff aanpassen! Punaxio: net zoals de vorige keer zeg ik dat dit een blijvertje is. Een nikszeggende uitspraak in mijn geval. De CX staat natuurlijk al beschreven in een eigen draadje!

Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook