Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Naast het nieuwe gebakkie van m’n vriendin.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Wow, dat is echt een van de allerlaatste ZX’en. Die XM mag er ook wezen trouwens
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik heb iemand gevonden die wil lassen maar ik heb het enorm druk op het moment. Ik heb besloten dat mevrouw tot eind maart een schoonheidsslaapje mag gaan doen. Moet ik nog ergens rekening mee houden? In ieder geval de accu loskoppelen.
Mijn vervoer is zo lang een Peugeot Berlingo of Citroën Partner ofzo.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ze is weer uit de schuur. Ik miste haar te erg. De laatste zoutrestjes poets ik er wel weer grondig af.
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Morgen de XM inleveren en een CX diesel mee. Met die brandstofprijzen van tegenwoordig is het niet leuk meer zo’n XM. (En een CX heb ik altijd al de bom gevonden)
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Totaal aantal Berichten: 219
Geregistreerd: 11-06-2009
- XM 2.0 16v op LPG G3
Oh nee, een Xm is zoveel mooier. Zonde. Waarom geen LPG erin ?
Roadrunner… never been caught.
omdat een lpg setup je een goede 2k kost bij inbouw. Je hebt die kosten er wel relatief snel uit maar de wagen moet de investering nog wel waard zijn en je moet voldoende km’s maken om die investering terug te halen. Als je jezelf die km niet meer ziet maken in de betreffende xm dan is het de moeite niet.
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Inderdaad. LPG vind ik geen optie. Het achteraf inbouwen van zo’n systeem in een XM met ook al een respectabele km-stand lijkt me niet het meest economisch voordelig. En een CX is de bom! Een erg aantrekkelijke del deed de rest.
(Edit: Leuke typevaut die ik ff niet aanpas. Maar del is in dit geval dus deal. Oeps, haha)
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.
Aangezien ik de (tijdelijke) eigenaar van deze xm ben geworden kan ik ook wel dit draadje overnemen
Ik heb nieuwe deursierstrips besteld, de huidige strips zijn verschrikkelijk lelijk. Ook ga ik volgende week de beide voorveerpoten vervangen, de rubbers en de ijzeren kom zijn dermate slecht dat ik er niet meer mee durf te rijden Een veerbol zit al wat scheef, en is al enkele millimeters omhoog gekomen.
Ook ga ik even met de vering bezig, achterop staat hij te hoog, en moet soepeler kunnen veren.
Verder ga ik de XM natuurlijk verkopen, ik ga er vanuit dat dat makkelijker gaat dan de CX verkoop.
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 678
Geregistreerd: 12-05-2009
- BX 19TGi Routière
- XM 2.0i 16V SX
- Xantia 2.0i-16v Break
En ik maar denken dat ik snel van auto wissel, haha!
Gaaf hoor, zo’n CX. Zal gauw overgaan naar het CX topic, je hebt er vast al een draadje over lopen.
Huidige Citroëns:
Citroën Xantia 2.0i-16v Break 08-DX-HT
Citroën BX 1.9 TGI Routière 1992 FS-ZR-05
Citroën XM 2.0i-16v 1999 26-KDN-5
Citroën BX 16TGi Break 1991 ZV-77-PT
Citroën BX Biarritz 1989 XP-83-LH
Ex: AX (4x) BX (6x) Xantia (6x) C4 (1x) XM (3x) Xsara (1x) GSA (2x) C5 (1x)
GoofBlikscha schreef:Aangezien ik de (tijdelijke) eigenaar van deze xm ben geworden kan ik ook wel dit draadje overnemen
Ik heb nieuwe deursierstrips besteld, de huidige strips zijn verschrikkelijk lelijk. Ook ga ik volgende week de beide voorveerpoten vervangen, de rubbers en de ijzeren kom zijn dermate slecht dat ik er niet meer mee durf te rijden Een veerbol zit al wat scheef, en is al enkele millimeters omhoog gekomen.
Ook ga ik even met de vering bezig, achterop staat hij te hoog, en moet soepeler kunnen veren.
Verder ga ik de XM natuurlijk verkopen, ik ga er vanuit dat dat makkelijker gaat dan de CX verkoop.
hoe heb je gemeten dat de bol al enkele mm omhoog is gekomen ? de ruimte boven de linker en rechter bol is bijna altijd verschillend.
omdat deze ruimte nog kleiner is dan normaal, en je kijkt heel vreemd tegen de kier tussen kom en veerpoot aan…
In iedergeval vertrouw ik het niet en komen er gewoon anderen onder
BMW E38 735i 1998
Citroën C6 2.7HdiF 2007
Acadiane 1984
XM 2.1turboD12 1992
ZX Sport 1.8 1993
Totaal aantal Berichten: 627
Geregistreerd: 25-02-2007
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
Ik zeg goed bezig Lars. Ik zal de topictitel ff aanpassen! Punaxio: net zoals de vorige keer zeg ik dat dit een blijvertje is. Een nikszeggende uitspraak in mijn geval. De CX staat natuurlijk al beschreven in een eigen draadje!
Twee linkerhanden is nog altijd beter dan één rechter en er niks mee doen.