Totaal aantal Berichten: 6485
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ik ging er vanuit dat er al een vakantiefoto-topic was, maar kan hem voor deze zomer (nog) niet vinden. Blijkbaar ben ik erg vroeg op vakantie geweest dit jaar. Dus daar gaan we.
Wat foto’s, genomen bij Citroen-dealer GĂ©libert in Tournon-sur-Rhone (Ardeche). Omdat mijn schoonouders daar in de buurt wonen was ik er al eerder geweest, maar ik heb nu toch maar eens wat meer foto’s gemaakt. Er staat altijd wel wat ouds in de showroom of daarbuiten:
Wat klantenauto’s (niet te koop, de blauwe SM stond hier 2 jaar geleden nog in de showroom voor 15.000 euro):
Het achterterrein dan maar. Vorig jaar stond daar nog een CX 2200 uit 1975, die ik toen ook ergens gepost heb, hij stond er nu niet (waaruit ik opmaak dat ie rijdt…) maar nog wel te koop, voor 1200 euro. De verre van complete XM V6.24 uit 1991 was te koop voor liefst 1000 euro…:
Een Mehari…:
Wat Peugeots, een DS, een HY (800 euro), de XM V6.24, maar wat staat daarachter…?
Een Armstrong Siddeley Sapphire Limousine. Helemaal verrot, zonde.
En een HY Barou camper uit 1953, van eerste eigenaar maar evenmin in al te beste staat. Prijs op aanvraag.
Nog een HY (uit 1957), mocht weg voor 2000 euro inclusief reserve-onderdelen.
Er stond nog een oranje Dyane voor onderdelen maar voordat ik die kon fotograferen werd ik vriendelijk verzocht het achterterrein te verlaten. De garagehouder was wel zo vriendelijk om me het bord met “Vehicules anciennes a vendre” in zijn showroom te laten zien. Vandaar de extra info bij de foto’s. Ook nog te koop (maar niet aanwezig): een Dyane uit 1967 (600 euro). Tot volgend jaar…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”