slot achterklep CX 1985
Sherlock Holmes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 02 juli 2011 12:18 AM

Hallo allemaal,
ik weet niet goed of dit de juiste plaats is om de vraag te formuleren maar het gaat over dat wat ik vandaag mocht meemaken en waar ik bij het doorzoeken van diverse fora,eigenlijk nog geen duidelijk antwoord gevonden heb.Deze morgen stap ik uit,ik doe de deur op slot met de sleutel (centrale vergrendeling),even later kom ik uit de supermarkt beladen als een muilezel,ik ontgrendel de deur met de sleutel (klikkerdeklik alle deuren open),ik wil de achterklep openen en ja je kan het al raden dacht ik.Geen paniek,even het kleine sleuteltje in het slot van de achterklep en ja hoor,je voelt en hoort duidelijk het slot open en dicht gaan…maar de klep gaat langs geen kanten open.
Bij doorzoeken van het forum las ik ondermeer oplossingen zoals het verwijderen van de kentekenplaatverlichting etc maar dit is geen optie voor mij.Maar ik had graag jullie deskundig advies gehoord want het is zonde aangezien er in de koffer een nieuwe set climair wind deflectors liggen en ik had die graag gemonteerd.Maar ja,dan moet je wel eerst even in de koffer kunnen natuurlijk…

Profiel  

Sherlock Holmes
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 57

Gepost: 04 juli 2011 01:45 PM
  [ # 1 ]

Probleem opgelost.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook