Totaal aantal Berichten: 558
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Hm! Ik wist niet dat de Leader ook in groen leverbaar was!
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Als ik me niet vergis is een Leader uitvoering zeldzamer dan de Digit in Nl.
Maarre die Leader op de foto, daar hoort toch GT-wieldoppen erop?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Ik vraag me af of zo’n ding überhaupt nog wil starten nadat er een nieuwe accu ingezet is.
toevallig was ik daar ook over aan het denken gisteren, hoe ik hem thuis zou krijgen.. accuboor om de auto omhoog te krijgen, als dat nog werkt althans.. LHM van 15 jaar oud is misschien niet helemaal LHM-erig te noemen
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Ga je die auto halen dan?
ik zou hem graag willen, maar volgens mij is ie zo rot als maar zijn kan. Dan geef ik de CX die er naast staat, meer kans.. Het lijkt me economisch absoluut onverantwoord.
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Als je gaat kijken, laat maar eens weten in wat voor staat die is. Helemaal leuk als je dan ook nog wat foto’s van maakt
Hoi,
Grappig, ik heb net een BX leader type 1 (1.4) uit Duitsland gehaald. Bijna geen roest! Wel een kapotte uitlaat en geen remmen (lekt bij linkervoorwiel). Nu ga ik me maar eens verdiepen in de hydraulische wereld van de bix. Iemand tips waar ik het beste/ betaalbaar onderdelen kan kopen?
Groet van Martijn
- BX 16 TRS
- C5 3.0 HDi Tourer
Was dat die van 200 euro??
Die heb ik zien staan en zag er goed uit!!!
Gefeliciteerd!!!!!!
groeten Harm Jan
PS: wil em wel een keertje komen bekijken.
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Vleugel schreef:Hoi,
Grappig, ik heb net een BX leader type 1 (1.4) uit Duitsland gehaald. Bijna geen roest! Wel een kapotte uitlaat en geen remmen (lekt bij linkervoorwiel). Nu ga ik me maar eens verdiepen in de hydraulische wereld van de bix. Iemand tips waar ik het beste/ betaalbaar onderdelen kan kopen?
Groet van Martijn
bx club? sloop? Brezan?
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Verder; Gefeliciteerd! Mijn 1e echte BX was ook een leader maar dan type 2. Leuk ding maar ik ging als vrij snel voor iets leukers als een digit
Op mp staat een leadertje te koop.
http://link.marktplaats.nl/466126815
Ik HAD dus een mooie leader., maarja…....
hij is gelukkig in goede handen.Mis hem nog steeds.
Citroen CX2500D bj 1981
Renault 5 tl 1984
Renault 5 tl 1982
Vw kever 1200.1983
Chrysler grand voyager 3.3l v6 aut. 2003 (het moederschip)
Art, de leader is afgelopen vrijdag wederom zonder opmerkingen apk goedgekeurd. De km stand staat nu opgeveer op 125 dkm. Het enige wat ik buiten onderhoud aan de bx heb vervangen zijn de stuurhoezen en een setje nos knipperlichten en acherlichten voor het mooie, en ik heb relaisschakeling voor de verlichting ingebouwd.
Het dash en de voorstoelen staan nog op de planning.