Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Mja, niet dat je er wat aan hebt, maar moet het toch even delen als er een C1tje in de lappenmand komt… vanavond heeft een randdebiel zijn auto in mijn C1 geparkeerd bij vermoedelijk het achteruitrijden uit een parkeervak bij de Mac. En de eikel is vervolgens hard weggereden.
Heb het niet zelf zien gebeuren helaas.
Zal allemaal wel verzekeringswerk worden (de C1 is all risk verzekerd gelukkig), maar toch.
Denk niet dat er veel vitaals geraakt is aangezien er bij de 5deurs op die plek een deur zit.
Maar wordt toch een flinke klus om dat weer strak te krijgen lijkt me, is geen stukje plaatwerk dat je even vervangt aangezien dat een vast deel van de koets is. De deur is trouwens niet beschadigd en het wiel ook niet voor zover ik heb kunnen vaststellen. De impact is precies op die twee witte strepen geweest (een bumper ofzo).
De laffe hond(en eigenlijk, Tokkie-achtig gezin met drie koters) staat op film, maar ja of de politie daar wat aan heeft… kenteken van de auto is niet bekend.
Morgen dus fijn verzekering regelen en aangifte doen, personeel van de Mac was gelukkig erg behulpzaam, mocht mee kijken naar de bewakingsbeelden en ze kijken morgen even bij de andere Mac of ze daar ook zijn geweest aangezien ze hier werden weggestuurd omdat het net sluitingstijd was.
Ik verwacht echter niet dat ze gevonden worden, en verwacht dat ik vast wat schadevrije jaren gedag kan zeggen en ook nog een eigen risico mag gaan betalen en dat allemaal voor een hufter die naar we gokken onverzekerd rond rijdt (want waarom zou je anders niet even een briefje achterlaten).
Moest het even kwijt…
Balen! Hopelijk vinden ze de daders nog!
Lijkt me trouwens een duidelijk gevalletje waarborgfonds! Zeker met die bewakingsbeelden er bij mag dat geen enkel probleem zijn.. Dan kost het je iig geen schadevrije jaren!
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Helaas gebeurt het steeds meer dat er wordt doorgereden na een aanrijding zonder een briefje achter te laten. Heb het zelf ook iets soortgelijks meegmaakt, maar was toen niet allrisk verzekerd en de waarborgfonds kon ook niks voor mij betekenen omdat ik geen getuigen had .
Hopelijk gaat dat jou wel lukken, succes en sterkte!
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 142
- HY HY78
- Berlingo 1.6 16v Multispace
Nou we gaan inderdaad het waarborgfonds proberen. Wat een gedoe, omdat een -piep- doorrijdt ben je dus altijd geld kwijt - vraag je je toch af waar je dan voor verzekerd bent
(ja, ok, ze regelen het op zich allemaal netjes en ik krijg vervangend vervoer als ie gerepareerd wordt, maar toch - ik had dit op geen enkele andere manier kunnen voorkomen dan niet op dat tijdstip op die plek te zijn, ja of een google street view cam permanent op het dak ).
methode 1: all risk, eigen risico 150 euro, flinke terugval bonus/malus
methode 2: waarborgfonds, eigen risisco 250 euro, geen terugval
methode 3: zelf betalen, zo’n 2500 euro was de schatting
Zelf repareren begin ik niet aan, zou het wel moeten kunnen ondertussen (heb ook een HY ), maar dat ga ik niet doen met een auto van nog geen twee jaar oud.
23 augustus mag de C1 naar Noordegraaf in Hengelo voor de reparatie, voor die tijd werd zowel voor hun als voor mij lastig vanwege vakantie.
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
Balen man, hoop dat ze die gasten pakken , echter vrees dat ze ze zo weer buiten staan ;-(
Sterkte met de schade , hoop dat het je niet te veel gaat kosten.
is nooit leuk ben je trots op je eigen bezit en een ander vewrnielt het in een paar seconden.
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !