Heeft iemand onder jullie de ervaring of er al dan niet een kwaliteitsverschil is tussen xenonlampen (D1S) van Philips en deze van Osram ? Meer bepaald wat betreft de juistheid van de opgegeven kleurtemperatuur, en de levensduur.
Alvast bedankt.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Totaal aantal Berichten: 182
- Berlingo 1.9d 600
- CX GTi
- Berlingo 2.0 HDI Multispace ''Chrono''
Levensduur van Osram lampen is allesbehalve goed… Heb zelf geen ervaring met Xenon van Osram. Wel met normale halogeenlampen van Osram (H1,H4 en H7). En sinds het uit China komt is de kwaliteit en levensduur met sprongen achteruit gegaan. Ik zou gaan voor Philips lampen…..
Berlingo 2.0 HDi (Bosch) Multispace 8-2002. 16’’ Musketier velgen, Eibach verlaagd, vouwdak en 200.000 km waarvan tot nu toe 22.000 probleemloze kilometers van ons!
Droomauto:CX GTI TURBO 2 in wit of Cassis Nacre….
Totaal aantal Berichten: 290
- ID/DS Dspecial
- C3 1.4i
Via Ebay heb ik Xenon-lampen uit het verre oosten besteld voor nog geen fractie van de prijs hier in Nederland. Ze zitten er inmiddels een half jaar in zonder problemen. Misschien ook een optie.
Dit is mijn project… http://www.nieuwzaailand.nl/over_het_project
En natuurlijk onze sleutelplek http://www.sleuteltje-11.net (We hebben nog plaats in de stalling)
Totaal aantal Berichten: 1173
- CX 25 GTi Turbo
- XM 2.1 TD automaat vsx
- 2CV club
- XM 2.0 16V Aut.
Ik rijd al jaren met Philips xenon. Bijna altijd verlichting brandend, de levensduur is erg goed want ik heb ze nog nooit hoeven vervangen.
Ik heb nog wel een setje aziatisch D1S 4300K liggen. PB maar als je interesse heb. Kosten een fractie van Philips…
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++) en upgrade naar RT6
Verbruik 8,8l/100 Voorheen Ph2V6: 10,9l/100
Heeft iemand ervaring met Osram Xenarc “Cool Blue Intense” (5000 K) ?
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)