Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Je foto’s even hosten bij een fotosite (flickr, mijnalbum, picasa, etc.) Vervolgens hier de link plaatsen.
Succes!
Via bepaalde programma’s kan je een foto uploaden en een link genereren voor in je bericht. Alleen zit ik nu via me telefoon hier dus heb de programma naam niet bij de hand. Misschien dat een and
er die kan geven. Ik ben wel benieuwd naar de foto.
zal een kijken of ik iets vind voor te laten zien..maar heb ondertussen al VEEL aanpassingen gedaan..
letters eraf..
chroom logos naar zwart..
lip en zijlijst geel gespoten..
achterbumper zwart lakee ipv grijs..
voorste ruiten getint..
windschermen gestoken en geel gespoten..
verwarmingsroosters zijn geel..
neon verlichting..
eigelijk teveel om op te noemen ..
als ik iets in mijne kop krijg——> maken !!!
Hoop dat het plaatsen van de foto’s gaat lukken.
Ben benieuwd naar het resultaat.
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Volgens mij is het al eens voorbij gekomen, maar het ds3 logo op de voorbumper. Deze zit alleen met tape vast toch? geen pinnetje om hem te centreren zoals het DS logo op de achterkant.
Ik wil het logo aan de voorkant verwijderen.
Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
Volgens mij is die ook gewoon geplakt Marien, geen pin
DS logo op voorbumper is ook alleen geplakt en zonder pin. Er zit alleen wel veel meer lijm op het grote logo voorop, dan op de citroen lettertjes op de achterkant. Met een beetje geduld, een visdraadje, een fohn (of de warme zomerzon) en wat sticker/lijm verwijderaar voor de restjes, kom je een heel eind. Succes!
Je krijgt het er allemaal echt af, maar inderdaad wel met een beetje geduld
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus
Ook mij is het gelukt . En inderdaad even geduld hebben en het gaat er allemaal af.
Resultaat:
Wie weet er een foto te vinden op dit forum (of wil er 1 posten) waar het DS logo aan de voorzijde weg is gehaald. Het mooiste zou zijn als ie ook nog mijn kleur heeft, mativoire
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Ik denk dat niemand daar een foto van heeft, er blijven namelijk gaten achter waar het logo nu.zit.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Als ik de berichten boven lees, lijkt het geen probleem.
U vraagt, wij draaien!
Nice, thx. Ziet er goed uit. Je DS3 ook
Dank u, zoals ik al had gezegd: voorste logo gaat er af, maar zit met meer lijm veel steviger vast. Dus wat extra geduld en goed verwarmen moet het lukken. Daarna beetje de lijm restjes weghalen en voila.