Sinds kort zijn we in het gelukkige bezit van C4 5 deurs Berline 1.6 16v Vt ECC PDC uit 2005 / 136.000 km (ik weet niet waar al die letters voor staan, maar dit terzijde).
De auto rijdt fantastisch, er is echter een klein probleempje.
Er zit een originele radio/cd speler in (met blue tooth). Het is nu voor de tweede keer dat de CD er niet uitkomt, ik heb hem reeds eenmaal door de garage laten verwijderen, ik ga het ook zelf een keer proberen. Weet iemand of dit vaker voor komt en of dat te voorkomen is? Of moet ik een nieuwe radio /CD speler aanschaffen?
Totaal aantal Berichten: 1825
- Xsara Picasso 16-16v
je hebt ook bedrijven die de autoradio repareren. o,a in roterdam, even googelen er zullen er wel vast meer zijn, wel van te voren kijken wat een nieuwe kost, en dit dan vergelijken, met de offertte van de reparatie.
Totaal aantal Berichten: 152
- C4 (2004-heden) Coupe 1.6 HDI 110
Hoi,
Gefeliciteerd met je aankoop.
ECC is Economic Climate Control dacht ik. Dus gewoon dat je automatische airco (Climate Control) hebt.
PDC staat voor Park Distance Control meen ik. Dus je hebt waarschijnlijk parkeersensoren.
Voor wat betreft je CD kan ik je niet helpen. die mijne doet het probleemloos.
Draai je originele of gebrande CD’s? Wellicht dat daar verschil in zit? Dat hij bijvoorbeerld gebrande CD’s niet goed kan lezen en dan denkt dat er niets in de spelers zit. Is maar een idee hoor.
Groetjes Marcel
Totaal aantal Berichten: 694
- C4 (2004-heden) 1.6 HDI 110 pk EGMV
ECC is volgens mij Electronic Climat Controle
PDC is idd Park Distace Control, dus parkeersensoren.
En doe Vt moet volgens mij VTS zijn.
Vorige wagen: Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998 (VERKOCHT: augustus 2010)
Huidige wagen: Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007 (gekocht: juli 2010)