Totaal aantal Berichten: 296
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
MartyMouse schreef:
Heb je misschien wat meer info over dat kastje?
De mijne is gemonteerd door de dealer.
Module kostte, dacht ik, ongeveer € 200,=
Volgens mij is het een origineel PSA onderdeel.
Google maar eens op: BSC A01 00
Verdere info: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/201625/
Totaal aantal Berichten: 176
- C4 (2004-heden) coupe 1.6 vtr+
C4yourself schreef:MartyMouse schreef:
Heb je misschien wat meer info over dat kastje?
De mijne is gemonteerd door de dealer.
Module kostte, dacht ik, ongeveer € 200,=Volgens mij is het een origineel PSA onderdeel.
Google maar eens op: BSC A01 00Verdere info: http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/201625/
Hartstikke bedankt voor je info! Ik zal van het weekend de auto eens uit elkaar slopen om te kijken of ik echt niet zo’n kastje heb.. Ik meen me te herinneren van niet, maar omdat het wel om een originele Brink aansluitset gaat begin ik toch te twijfelen nu.. En anders ga ik inderdaad opzoek naar het betreffende kastje, zag hem op Ebay al voorbij komen voor niet eens zo heel veel geld..
Nogmaals dank!
Totaal aantal Berichten: 296
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
C4yourself schreef:MartyMouse schreef:Ik zal van het weekend de auto eens uit elkaar slopen .....
Zou ik niet doen. Bij mij zit hij naast het reserve wiel.
Ah kijk, wederom hartelijk dank voor je hulp!
Nu wist ik wel dat de kabel in de bak van het reservewiel liep, maar nu weet ik hoe hij eruit moet zien…
Ik ga eens kijken morgen!
Bedankt!
Maar eens even een update…
Inmiddels is het probleem gevonden.. Het zat hem in de bedrading van het achterlicht, of liever gezegd: het ZIT hem in de bedrading van het achterlicht..
Toen ik de lampunit had gedemonteerd en de lamp aan de kabel liet “hangen” deed ie het ineens wel!
Na een beetje het stekkertje heen en weer duwen deed ie het ineens weer! Dus alles weer gemonteerd en een werkend remlicht… Maar inmiddels zag ik gister dat ie het weer niet deed.. Dus nog maar even het stekkertje losmaken, schoonmaken en opnieuw vastklikken en wellicht ook even de bekabeling zelf nakijken.. Het zit hem dus in de kabeltjes!!
Bedankt voor het meedenken in elk geval!