De veerschotels van mijn TCT vertonen plekken die doorgerot zijn… Bovendien hoor ik een knak bij extreme bochten maken. De schotels hebben een tik gehad doordat ik de veerpoten van de fusees af heb moeten halen voor een remrevisie.
Die schotels moeten er af voordat de boel door de motorkap knalt. Ik weet al wel dat ik ze ergens in de voormalige Sovjet Unie kan laten reviseren en zo maar dat helpt op de korte termijn niet en ik heb er het geld niet meer voor.
Ik heb echter al maanden reserveschotels op de plank.
Keurig heb ik O ringen gekocht via de dealer, de “nieuwe” schotels netjes schoongemaakt en her en der ingevet. Maar die passen niet. Zo gaat het niet werken…
Er zijn twee typen veerschotels. Die met een groot gat en die met een kleine. Ik heb te grote gaten in mijn reserve schotels. Mijn veerpoten zijn dunner en ik heb dus een kleiner gat nodig in de veerschotels.
Dringende vraag aan u allen: Is er iemand hier die mij aan twee veerschotels kan helpen die nog goed zijn? Iemand die wil ruilen om dat hij/ zij ook de verkeerde heeft ?
Ik kan natuurlijk naar de sloop. Veel werk omdat de wagens die ik weet te staan met hun buik op de grond liggen en ik zwaar werken aan die XM wel even heb gehad.
Please help me !
Bedoel je het gat waar de hydrauliek leiding ingaat of waar de zuiger van de veerpoot in gaat ?
Ouwe mopperkont
Ik bedoel veerpoten. Dikke of dunne veerpoten en een passend gat in de schotel waar ze in moeten. De LHM leidingen, daarvan wist ik niet dat er ook daarvan verschillende maten zijn. Moet ik ook maar even opmeten dus.
Totaal aantal Berichten: 3440
Geregistreerd: 23-06-2006
- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Ik heb intussen wat veerschotels met kleine gaten. Ik wil graag (kapotte) veerschotels met grote gaten voor mijn veerschotelexpiriment (zie Topic).
Dus we kunnen ruilen, lijkt mij.
Stuur even een PB
Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop