Totaal aantal Berichten: 74
- DS 3 1.6 e-Hdi So Chic
ik neem aan dat dit schema nog klopt (vanaf 13:00 uur verzamelen)?
het tijdschema was inmiddels verzand in alle reacties en nog niet in de first-post opgenomen.
Zo te zien wordt het mooi weer, tot morgen allemaal!
@ Athaan: ik zie dat jouw document beige (hickory?)kleurig is, de eerder geposte achtergrond was grijs, die heb ik ook gebruikt.
maar ja, het wordt toch een kleurig geheel morgen, dus twee verschillende soorten documenten is dan ook niet zo’n probleem…
DS3 e-Hdi, Gris Thorium/Rouge Carmen, Carmen Dashboard, Pack Perfo, Pack Comfort, Pack HiFi/USB, Borbet X8 16” (en in de winter InterAction Meteor 15”)
Grijs is zo saai… Grijns….......
@ Athaan: ik zie dat jouw document beige (hickory?)kleurig is, de eerder geposte achtergrond was grijs, die heb ik ook gebruikt.
maar ja, het wordt toch een kleurig geheel morgen, dus twee verschillende soorten documenten is dan ook niet zo’n probleem…
DS3 E-Hdi Hickory
Was aanwezig bij de DS3 meeting op zaterdag 24 sept
Nog even in het kort de geschatte dagindeling
13:00u Verzamelen bij B&B Autogroep in Sint Oedenrode
15:00u Start toertocht, 50km, ongeveer 1 uurtje sturen
16:30u Koffie/Thee voor degene die willen bij de Vresselse hut
17:00u Buffet voor de ingeschreven deelnemers
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
athaan schreef:Grijs is zo saai… Grijns….......
He pas op he?!
Grijs heeft klasse! Haha!
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
Veel plezier morgen allemaal, zal een mooie optocht worden.
Mijn DS3-tje is er klaar voor! Fris gewassen staat ze in de garage te wachten op de dag van morgen….
En eh, de zon gaat schijnen dus dat worden mooie foto’s….
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
het uittreksel ligt klaar, de wagen is geheel gewassen, alleen nog even werken morgen vroeg en dan wat genieten van mooie wagens!
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Veel plezier allemaal morgen. Ik ben benieuwd naar de foto’s!
Totaal aantal Berichten: 359
- DS 3 1.6 VTI 120 pk So Chic
- DS 3 1.6 THP 156 pk sport chic
- DS 3 racing 207 pk
Nog even de auto poetsen,en dan gaan we.
Tot straks.
We hebben nu in ieder geval mooi weer!
DS3 Racing 230 PK
Friends 208GTI
Tot straks voor allen die komen. Vergeet de auto uittreksels niet. Wegens tijd gebrek maar even door de wasstraat zometeen en even een doekje over het dashboard halen.
Die van ons is ook door de wasstraat geweest hoor! Jammer dat de muggen er op de snelweg toch weer opkomen!
Tot straks!
Renault 5
Peugeot 206
Citroen DS3 Gris Thorium/ Noir Onyx (1.6 VTI)
Y@KUZA schreef:hmm redelijk dicht bij huis, wellicht dat ik nog even kort kom kijken, die van mij komt van BenB in Den Bosch, daar stond gisteren een witte racing zag ik trouwens
Als er geen deelnemers met een racing gekomen zouden zijn, had B&B deze naar Sint Oedenrode gehaald
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 74
- DS 3 1.6 e-Hdi So Chic
we zijn weer terug van de hele gezellige (en lekkere) DS3-meeting!
bedankt iedereen voor de gezelligheid. Bij een volgende meet proberen we zeker weer van de partij te zijn.
Scottie bedankt voor het regelen en B&B natuurlijk ook bedankt voor de ontvangst.
grtz Carlo en Gonnie
DS3 e-Hdi, Gris Thorium/Rouge Carmen, Carmen Dashboard, Pack Perfo, Pack Comfort, Pack HiFi/USB, Borbet X8 16” (en in de winter InterAction Meteor 15”)
Totaal aantal Berichten: 482
- DS 3 1.6 eHDI airdream so chic
- DS 3 puretech 110 ines de la fressange 1.2 vti
de film van de laatste bocht van alle dsjes bij elkaar… sorry van de iet wat slechte beeldkwaliteit.
foto’s volgen nog. zal helaas na de vakantie worden voor ons.
http://www.youtube.com/watch?v=D_tJ8QZmctg
het was op zeker een geslaagde dag
Citroen DS3 eHDI So Chic,Gris alu + noir onyx, select comfort, metallisee bicolore, 3D achterlichten
DS3 1.2vti 110pk puretech Innes de la fressange
Op de parkeerplaats bij B&B (Sint Oedenrode)
Mini versie, maar wel gaaf