Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Scottie schreef:Kom op DS3 rijders!
We zitten zo’n beetje aan de 17 personen die een buffet willen bij de Vresselse hut.
Dat kan toch beter…
Dat kan zeker beter! Maar er moeten helaas nog zo’n 8 tot 9 forumleden hun voorkeuren doorgeven, dus hopelijk hebben we later vandaag of morgen wel minstens 20 personen voor het buffet.
DS3-Black schreef:Mijn agenda is net zo wisselvallig als het weer. Als alles duidelijk is over wat en waar dan ga ik even kijken of ik dan tijd heb om langs te komen.
Ik denk dat het geen probleem is om op een later tijdstip personen toe te voegen.
Maar het aantal van 20 is voor de hut een minimum. (de zalen zijn nogal leeg bij minder)
Maargoed, we zitten inmiddels op 19 en er ontbreken nog een aantal reacties.
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Als ik kom is het waarschijnlijk met vriendin, dus in dat geval is het plus twee personen. Of komt iedereen alleen ?
Het kan zijn dat ik die dag in de buurt moet zijn. Misschien huppel ik dan ff langs.
Is het een idee als er te weinig DS3 rijders komen om ook de DS4 rijders te vragen als die er al zijn op het forum ? Iemand eigenlijk al een opzet gemaakt voor een “auto uittreksel” anders zal ik bij gelegenheid hier van de week mee aan de gang gaan. Nu zit ik via mijn mobiel op het forum dus nu maken gaat niet lukken.
NGE gaat voor optie 2 en 4.
Misschien gaat er iemand mee, anders kom ik in ieder geval alleen.
Dan zijn we aan de 20 of niet?
gr.nicole
Totaal aantal Berichten: 25
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
Scottie schreef:DS3-Black schreef:Mijn agenda is net zo wisselvallig als het weer. Als alles duidelijk is over wat en waar dan ga ik even kijken of ik dan tijd heb om langs te komen.
Ik denk dat het geen probleem is om op een later tijdstip personen toe te voegen.
Maar het aantal van 20 is voor de hut een minimum. (de zalen zijn nogal leeg bij minder)
Maargoed, we zitten inmiddels op 19 en er ontbreken nog een aantal reacties.
Hoi Scottie,er zijn toch wel meer dan 20 Ds3-en in Nederland verkocht,mensen die iets met de Ds3 hebben?
waar zitten die dan….hahaha, ik zit nu ff achter de computer om te zien of er al afspraken zijn gemaakt over de meeting van 24 sept.Of het nu de 17e of 24e wordt dat maakt mij niet uit,ik las ook iets over kegelen?steengrillen? wat ik leuk vind is om onze ervaringen uit te wisselen onder het genot van een bakkie en daarna een tourtje te maken naar een leuke locatie om wat mooie foto’s te maken.Al met al kan zo’n meeting dan een uurtje of 5 gaan duren,dus bv.van 11.00 tot een uur of 4,maar ik houd de boel scherp in de gaten over het hoe en wanneer.
Robert (Ds3haarlemnl) 1 persoon
Naar alle waarschijnlijkheid komen mijn vriendin en ik alle twee met een DS3.
Bakje koffie en ervaringen uit wisselen helemaal leuk!
Moeten alleen nog even in de agenda’s kijken hoelaat we kunnen komen.
Maar als het enigzins mogelijk is zijn we erbij totaal met vier man.
DS3 E-hdi - Blanc Banquise/ Noir Onyx - Pack Perfo - Pack select my way comfort - Interieuraccenten wit
Robert.
Voor de duidelijkheid (hoop ik) is het de 24ste geworden.
Bijeenkomst bij Citroen B&B in Sint-Oedenrode, tijdstip 13:00u
Daar koffie/Thee met een koek van Forumlid Ann
B&B zou voor wat reclame (hun DS3 klanten aanschrijven om te komen) zorgen en kijken of Citroen NL nog iets wilde doen.
Mogelijk laten ze wat poetsartikelen en advies van Proclean zien.
Rond 15:00u start een ritje van ongeveer 1 uur naar de Vresselse hut (zal iets van 50km lang zijn, denk ik)
(Route is inmiddels uitgewerkt, moet nog km’s noteren en nog een keertje proefrijden)
We zullen dan rond 16:15u of zo bij de Vresselse hut op de parkeerplaats zijn voor nog wat foto’s.
Daar kunnen we nogmaals een bakkie doen.
Daarna is het voor degene die niet willen eten of de dag verder zetten, afscheid.
De andere(n) gaan zoals het er nu uitziet deelnemen aan een buffer (warm+koud)
Bij voldoende belangstelling (en vrije kegelbanen) is het mogelijk om te kegelen.
(baanhuur is per uur mogelijk)
Daarna is het over en op naar de 3de meeting (maybe )
Tijdens de eerste meeting waren er een stuk of 22 DS3tjes aanwezig.
Een aantal hiervan zal ook op de 2de meeting aanwezig zijn.
Tja, waarom niet meer? Geen idee.
Verhinderd. Geen interesse. Te ver rijden. Niet bekend met het forum enz.. zullen de redenen zijn denk ik
2011 DS3 eHDI Mativoire + Rouge Carmen dak en Ashera velgen. Pack Perfo en Myway comfort. I am loving it
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
@Scottie: Ik heb alle deelnemers die hun voorkeuren nog niet hebben opgegeven een PM gestuurd, dus hopelijk geven ze deze morgen alsnog op!
ds3haarlemnl schreef:er zijn toch wel meer dan 20 Ds3-en in Nederland verkocht,mensen die iets met de Ds3 hebben?
Helaas is slechts een fractie van die groep lid van het forum en van die fractie wil op zijn beurt niet iedereen meedoen…
NGE schreef:Dan zijn we aan de 20 of niet?
Met jou voorkeuren erbij, zitten we inderdaad precies op 20 personen!
De PM ontvangen. Halaas kan ik pas kort van te voren aangeven of ik kan. Als ik kom is het waarschijnlijk met 2 personen en 1 DS3. Wat betreft de keuzes sluit ik me aan bij de meerderheid. Toevallig nog meer DS rijders uit de omgeving Huizen hier ? Dan kunnen we misschien achter elkaar aan rijden naar het zuiden.
1 DS3
2 personen
Optie 2 + 4
pssstttt… eigenlijk rij ik liever de Jeep Wrangler, maar de DS3 is So Chic.
22 inmiddels dus! Nice…
Kan ik morgen gaan onderhandelen…
Ik zal in het weekend een PB sturen aan degene die zich al opgegeven hebben voor het buffet.
Daarin weet ik de exacte kosten en gemaakte afspraak. Ik hou gewoon open dat er meer dan 20 personen komen.
Ga initieel dus uit van 20 voor de reservering. Dan zal ik een paar dagen vantevoren het aantal bijstellen (naar boven)
Om voldoende eten te hebben. Neem aan dat de Hut daar geen problemen mee heeft.
Iemand een idee hoe om te gaan met een drankrekening over een kwak personen die afzonderlijk willen afrekenen?
Mij ontbreekt de ervaring om hier eigenlijk een zinnig antwoord op te geven.
Zelf dacht ik aan het maken van een lijst met namen en die aan de bar af te geven. Als deze dan afturft wie wat gedronken heeft, dan is de rekening splitsbaar. Als het op een hoop gegooit wordt, blijft er altijd een slachtoffer over die de rest kan betalen…. Dat wil ik voorkomen.
(Vandaar dat mijn voorstel was om de rekening te delen. Anders staan we straks met 15 man aan de kassa af te rekenen en wordt het mogelijk een puinhoop)
Het delen van een rekening heeft niet mijn voorkeur, door ervaringen uit het verleden. (iemand die 4x zoveel drinkt als een ander die dan ook nog eens goedkopere consumpties neemt.. is de sjaak. Zo mocht ik ooit 18 Euro voor 4 cola afrekenen… en dat was niet bij YabYum)
Maar in het geval van dit buffet heb ik de mogelijkheid om eventueel iets met de bar af te spreken, dat ze bijvoorbeeld in de 2 uur eten 4 consumpties per persoon in de groep doen, de rest op eigen rekening of. zo…
Iemand betere of andere ideeen??? graag!
Ik zou met ‘muntjes’ werken. Dus 1 prijs voor eten en drinken met 4 muntjes p.p.
Muntjes op? Dan zelf afrekenen aan de bar.
Muntjes over? Geef weg aan de mensen die nog blijven.
Dan hoeft niemand zich schuldig te voelen als die veel drinkt. En de 2 glazen water drinker voelt geen wroeging omdat die duurder uit is.
En je voorkomt de warhoofden die weg gaan en vergeten te betalen.
En anders gewoon drinken ieder voor zich. Voorkom je meeste problemen.
Ons maakt het niks uit als we meer betalen dan we drinken maar kan mij goed voorstellen dat mensen die kort blijven of alleen water drinken, niet blij zullen zijn met een bijbetaling.
Mee eens?
Edit: dus drinken halen, direct betalen
pssstttt… eigenlijk rij ik liever de Jeep Wrangler, maar de DS3 is So Chic.
ik kom.
1 DS3 E-HDI(geheel zwart).
1 persoon.
koffie (met koekje van Ann).
buffet.
overige drank na de koffie: ieder voor zich afrekenen.
verder volg ik de organisatie vwbt afrekenen e.d.
ik stel me beschikbaar om in teamverband een 3e meeting ruim vooraf te organiseren.
groeten
MunDS3 in Black/Noire