Wat is dat voor zwarte prut waarmee de kapjes van de kentekenplaatverlichting in de klep vastzitten? Ik heb er een provisorisch met tape vastgezet, maar die laat constant los.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
Totaal aantal Berichten: 735
- BX 1.4
- XM TurboCT Pallas
Zal wel een soort plakspul zijn, geen idee wat.. Bij mij laat er ook eentje los.. Denk dat het wel helpt als je er een andere inzet, maar dan moet je wel voorzichtig zijn, ik heb al twee anderen afgebroken..
EX:
Citroën BX 1.4 “Bixnix”
Renault Clio 1.4 RTi
Seat Ibiza 1.4 16v S
Die lampjes horen gewoon geklikt te zitten in de achterklep.
Met een rubbertje erom heen om het water buiten te houden.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Bij mijn rechter is de rubberen rand afwezig, maar hij klikt niet. Het is een soort kit die het op z’n plaats houdt.
Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Dus is ie stuk en zou je een nieuwe moeten hebben.
Die heb ik nog en hou ik ook, want je vind ze nergens meer. Kapotte wel, die zijn er genoeg..
Dank u voor deze opwekkende mededeling.
Ga het dan toch maar met een of andere kit proberen.
Totaal aantal Berichten: 6133
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Goed zoeken
En tip: met wat gepruts kun je de lampjes vervangen zonder het armatuur uit de klep te halen. Je hebt dan meer kans dat de boel heel blijft.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Huh, het is gewoon de klep in de kofferbak verwijderen en je kunt het lampje vervangen..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Te laat. Deze hing al wat los en dus heb ik hem er helemaal uitgetrokken om het lampje te vervangen. Heb kit gekocht die elastisch blijft en hopelijk werkt dit. Heb eBay ook afgezocht naar een complete, maar dat wordt inderdaad een probleem. Is niet te vinden.
Te laat. Deze hing al wat los omdat de rubber rand ontbreekt en dus heb ik hem er helemaal uitgetrokken om het lampje te vervangen. Heb kit gekocht die elastisch blijft en hopelijk werkt dit. Heb eBay ook afgezocht naar een complete, maar dat wordt inderdaad een probleem. Is niet te vinden.
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
GWHENDRIKS2 schreef:Huh, het is gewoon de klep in de kofferbak verwijderen en je kunt het lampje vervangen..
Het is gewoon met beleid wat opzij drukken en dan klikt-ie er zo uit zónder stuk te gaan. Kun je prima bij ‘t lampje. Maar ze zijn wel vaak stuk, dat is waar - dat het plastic verhardt/bros wordt helpt dan ook nog eens niet.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik heb ze er toevallig vandaag allebei uitgesloopt, en 2 van de 4 clipjes zijn gebroken, maar zitten er wel nog op, dus kon ze gewoon nog erin klikken.
Wat waren die dingen smerig joh, helemaal groen van binnen..
Heb wat kit gekocht die elastisch blijft en het ding daarmee weer vastgezet. Ik hoop dat het houdt.
bearwil schreef:Te laat. Deze hing al wat los omdat de rubber rand ontbreekt en dus heb ik hem er helemaal uitgetrokken om het lampje te vervangen. Heb kit gekocht die elastisch blijft en hopelijk werkt dit. Heb eBay ook afgezocht naar een complete, maar dat wordt inderdaad een probleem. Is niet te vinden.
Je zou het is kunnen vragen aan David Overberg van garage D’oro uit Utrecht,ik heb
van hem wel is begrepen dat hij ze wel heeft omdat ze ook in een CX (?!) zitten
en hij daar onderdelen voor heeft.
CX is anders gaat dus niet werken. Het is allemaal oud en het plastic is niet meer zo meewerkend als oorspronkelijk bedoelt, dus breekt het af.
Totaal aantal Berichten: 227
- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
en niet meer leverbaar bij de dealer?
“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-