Ik heb pas een citroen Xsara Berline 1.6 16v gekocht.
Nu valt me op dat als ik boven de 130 km per uur rijd, er een heel raar geluid aan de voor kant(bijrijderskant) komt. Het is een geluid van de wind wat ergens onder kan komen, en dan krijg je een heel irritant geluid. Het geluid komt zoals ik net al zei aan de bijrijderskant achter het dashboard weg.
Heeft iemand een idee wat dit is, en hoe ik het kan verhelpen?
Tevens heb ik laatst op internet gezien dat er van die speciale plaatjes of stickers zijn wat je op de onderkant van de deurpost kunt plakken, hier staat dan Xsara op. Weet iemand waar ik deze kan kopen?
alvast bedankt
Totaal aantal Berichten: 11739
- Xantia TD SX
Wat dat eerste betreft: verdroogd blaadje in een ventilatiekanaal?
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
wat dat tweede betreft: voor de picasso heb ik er gevonden, dan staat er picasso op… maar voor xsara vind ik ze niet.. dat stukje wordt in het engels kick plate of door plate genoemd… hopelijk heb ik je hiermee al iets in de juiste richting geduwd. moest je ze vinden, stuur me dan een berichtje want dit interesseert me ook wel
Citroën schaalmodellenblog: http://www.miniaturescitroenscalemodels.blogspot.com
youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/felixbroeckx?feature=guide
Totaal aantal Berichten: 15697
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Volgens mij maakt Rene (hier op het forum) dat soort platen. Ik weet alleen niet of hij de Xsara ook in zijn assortiment heeft.
Totaal aantal Berichten: 1381
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Niet voor de Xsara, tenzij hij er afgelopen jaar mee begonnen is.
Ik heb de maten eens gekregen, maar omdat er bij de ‘normale’ Xsara in de dorpel (net bij de rubber) een knik zit, passen die platen niet. Of je moet er zoveel afknippen dat je in naam knipt. Achter nog minder plek.