AANKONDIGING NACHTRIT 2CV CLUB WINSCHOTEN
Een enkeling onder jullie zal het zich misschien nog wel herinneren. De Nacht van Rolde. Een nachtrit in de omgeving van Rolde. Verdwalen in het bos. Onduidelijke routebeschrijving. Een fout 70-er jaren interieur in de kantine (met die oranje lampen boven de bar). Enz. Die sfeer is niet te evenaren, maar ik ga mijn best doen om wel weer een leuke rit in elkaar te zetten.
Op zaterdag 1 oktober is er dan weer een nachtrit. De omgeving is deze keer het Westerkwartier. Das ergens in omgeving Leek. De startlokatie is tevens gelegenheid om te overnachten. Gestart wordt als het donker wordt. S’middags is er gelegenheid om je op het Ronostrand voor te bereiden op de nachtrit. Je kunt als team een “kleintje nachtrit” rijden. Een soort van voorproefje dus.
Als je helemaal zoekgereden midden in de nacht en veel te laat, eindelijk het einde van de rit hebt gehaald, is naar huis rijden gekkenwerk. Tenzij je dichtbij woont. Voor het overnachten is gelegenheid om gebruik te maken van de camping tegen extra vergoeding. Voor reserveren van een stacaravan graag contact opnemen rechtstreeks met Ronostrand. Tel 0592-656206 Overnachting is niet inbegrepen in deelname aan de nachtrit.
Tips
Ik raad je aan om met z’n tweeen te komen want het is verdraaid lastig ‘s nachts autorijden en kaartlezen tegelijk. Verder is goede verlichting op je 2cv , of anders Citroen-achtig voertuig onontbeerlijk (ook groot licht) Een kaartleeslampje is zeker geen overbodige luxe. Een klembord is handig tegen wegwaaien van de routebeschrijving. En natuurlijk een pen.
Alles op een rijtje
Wat: nachtrit editie 2011 (“help ik ben verdwaald”) met s’middags “kleintje nachtrit” (ook voor volwassenen)
Waar: Ronostrand, http://www.ronostrand.nl Recreatie Centrum ‘Ronostrand’
Amerika 16
9342 TC Een
Wanneer: 1 oktober
Hoelaat: vanaf 15.00 uur s’middags
Kosten: 5 euro per auto
VH
Citroen roule bien!!!
Totaal aantal Berichten: 990
- Visa 14 TRS
- 2CV AZ
- ID/DS DS
Als mijn visa (geen 2 cil) ook mee mag doen dan ben ik van de partij.
Moet ik mij ter plekke inschrijven of dient dit vooraf te gebeuren?