Problemen citroen c2
Eltje24
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3

Gepost: 24 augustus 2011 09:51 PM

Hallo mensen,

Betreffende een citroen c2 vtr bouwjaar 2005

Ik heb nu al een paar keer een behoorlijk probleem gehad waar ik niets van snap. Wellicht herkend iemand het probleem en kan iemand mij verder helpen.
Begin van het jaar reed ik op de a 35… op gegeven moment wanneer je naar de n36 wil ga je een klein stukje met een bocht omhoog. Toen ik hier op reed. had ik geen druk meer op de remmen.. bovenaan de “berg” gekomen kreeg ik weer druk en kon ik weer verder rijden, en had ik dus weer druk. toen is mijn remvloeistof vervangen en dat zou de klus klaren. Echter een maand later op precies de zelfde plek gebeurde mij het zelfde weer.. aangezien alles was nagekeken was er alleen nog de mogelijkheid dat de pomp van de rem het niet meer deed. Deze is vervangen en heb het probleem gelukkig niet weer ervaren. Ook was toen de koppakking lek.

Nu heb ik een volgend probleem ik zal erbij vermelden dat ik onlangs ook een ongelukje heb gehad, en links achter blikschade heb opgelopen.

Vorige week ben ik een eind wezen rijden waarna ik boodschappen ging doen waarbij ik nog géén 15 minuten in de winkel was. Toen ik terug kwam bij de auto was mijn accu leeg. Mijn dashboard brande nog ook gaf hij op de teller niet aan dat ik weinig of geen accu meer had (wat hij wel doet als ik een keer de lampen zou laten branden) Toen de auto gestart met startkabels de accu was doorgemeten de accu was prima in orde en was ook geen lek.Dit ging een 1,5 week goed. Toen ik mijn auto weer op ging halen van de schade wilde hij weer niet starten, en had ik het zelfde probleem.  Ook hield mijn afstandbediening(autosleutel) er opeens helemaal mee op, wanneer de batterij leeg zou zijn zou deze er toch niet gelijk in 1 keer helemaal mee stoppen!?..(dit was voor het probleem met de accu)

kent iemand het probleem?? Ik wordt er moedeloos van dat hij me iedere keer in de “steek” laat…..

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook