Arjan Verkade schreef:Heb je die zwarte kap trouwens speciaal voor de LCP erop gezet?
Die extra lampen staan wel goed voor zo’n rally
Motorkap is gewoon matzwarte plakfolie, kan er zo weer af als het moet. Die lampen heb je bij een nachtrallye echt wel nodig, en het staat idd wel goed. ik heb er een oude bumper voor opgeofferd, de originele met de Cibie´s kan er ook zo weer op. Die originele bumper heeft speciale steuntjes voor de breedstralers en zijn heel schaars.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
2400gti schreef:Ook het gs-je is door de mannen weer benzine-dicht gemaakt….
Die moderne benzine is echt bende. Lekte eerst alleen de vlotter, later bleek ook de aanvoerleiding van het gs’ke gaar te zijn en vervolgens bleek ook de ontluchting te zijn gaan lekken. Alle slangen aangetast door die gore rotzooi van tegenwoordig. Gelukkig niets wat niet kon worden opgelost met een kniptang, een rubber en wat slangenklemmen, maar toch..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 27923
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gewone benzine of kwam dat door de E10 die ze daar verkopen?
Arjan Verkade schreef:Gewone benzine of kwam dat door de E10 die ze daar verkopen?
Ik heb daar geen E10 getankt, da’s helemaal dodelijk voor die oudjes.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Arjan Verkade schreef:Gewone benzine of kwam dat door de E10 die ze daar verkopen?
nee man, gewoon door de huidige meuk. zelfs zonder E10 isdat troep.Dat het uberhaupt wil branden is een wonder..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste