is dat een noodzakelijke/gangbare verbetering op de cx?












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja, de volledige stroom van beide koplampen loopt nu door de schakelaar.
Voel maar eens, de schakelaar wordt ook warm als de lampen aan staan.
Door het plaatsen van relais loopt er alleen nog maar een klein stroompje doorheen om het relais te schakelen.
zet ik dan bij iedere koplamp een relais onder de motorkap?
Dit is iets dat ik ook nog moet doen, bij mij is het ook stuk gegaan. Hier staat een uitleg.
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
pietjan schreef:zet ik dan bij iedere koplamp een relais onder de motorkap?
Nee, dat mag, maar het hoeft niet. Het volstaat om met 1 relais beide koplampen aan te sturen.












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Met die opmerking, dat je het relais beter zo dicht mogelijk bij de lampen en accu kunt plaatsen i.p.v. onder de lunule.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Met nog de opmerking, dat je het relais beter zo dicht mogelijk bij de lampen en accu kunt plaatsen i.p.v. onder de lunule.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D