Dag mede-saxo bezitters,
Na het uitlenen van mijn Saxo 1.1 uit ‘98 aan mijn broer, kwam hij terug met de melding dat het knipperlichtje voor (rechts, zijkant) eraf is. Dat kwam doordat de sierstrip aan het kant van het scharnier los zat. Bij het openen van de deur werd daarom het knipperlichtje eraf gewipt. Gevolg: dat zwart plastic framepje is nu afgebroken bij zowel het knipperlicht als de sierstrip zelf.
Ik heb al even gezocht naar zo’n niet onderdeeltje op internet maar ik kan het niet vinden. Ik denk dat het ook niet veel zal kosten en misschien kan ik het zelf wel repareren. Heeft iemand tips voor me, of misschien zelfs dat onderdeeltje liggen? (Heb al een garage gebeld en ze bellen me er maandag over terug, maar ik verbreed graag de kansen )
Alvast bedankt voor de tips.
Het gaat dus om het omcirkelde eind van de strip inclusief het knipperlichtje:
op de sloop vindt je ze zo. of je kan wat knutselen met tec7 steek wel gelijk dan een nieuw lampje. ...
en zorg ervoor dat de sierstrip ook terug vast hangt zoals het hoort voor je er ongelukken mee maakt.
Bedankt voor je reactie. Inmiddels is het gelukt om de lange strip weer vast te lijmen en het framepje van het knipperlicht te vervangen. Deze heb ik gewoon bij de citroen dealer gekocht voor 14 euro.
Nog een andere vraag, ik krijg het aanbod om vier banden inclusief metalen velgen erop te laten leggen. Dit zijn zomerbanden, nu liggen er winterbanden op (had ‘m zo gekocht). Is dit een goed aanbod of is dit duur?
Je vermeld geen prijs van je aanbod maar hier een richtprijs voor goede banden
Een setje 2dehands velgen (van sloop) van 13 inch kost rond de 40 euro en ong 50 euro (continental) => +- 240 euro 14inch 60 euro per band +- 55 euro =>+- 280 euro prijs banden zijn is voor montage band op velg en uitgebalanceerd montage is max 20 euro erbij.
bij merkdealers weet ik niet wat je betaald maar wsh meer dan bij de kleine bandencentrale.
Let wel dit zijn prijzen in BE!!