Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
En in hoeverre zou ik iets hebben aan een serie 2 sloper ?
De voorschermen en bumper zijn anders, dat weet ik, maar hoe zit dat met de rest van het voorftont ?
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Iemand een idee ?
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Front is hetzelfde, maar aan schermen, bumper en grille heb je inderdaad nix.
Lijkt me dus geen lucratieve deal.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Zag afgelopen zaterdag nog een voorfront in het magazijn van de cx club liggen, dit moet m.i geen probleem zijn.
Harry
Zweven dat is pas leven
Citroen XM D12
Citroen CX S2 GTI Turbo VEMS
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Ik verwacht dat dat voorfront ook wel aardig wat móet kosten.
Cx basis vraagt 1000 euro
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 9355
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
je hebt een pb.
vriendelijke groet frank
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Ik heb bij de bekende adressen navraag gedaan voor onderdelen, meeste is te krijgen, maar eerst even horen tegen welke prijs.
Ik laat die serie 2 turbo sloper staan, wellicht later interessant voor onderdelen en dan met name de technische kant.
Deurpanelen zijn ook niet meer aanwezig, maar dat zal niet meevallen om daaraan te komen voor een 85’er turbo.
En de hemel ? Hoe hoort die eruit te zien, gewoon zwart zoals serie 2 ?
Anders ga ik voorlopig op zoek naar serie 2 interieurdelen , dit lijkt me makkelijk te krijgen.
Het clubmagazijn eens bezoeken tzt.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 4911
Geregistreerd: 21-04-2005
- C15 GV (Grand Volume)
PHoskam schreef:Ik verwacht dat dat voorfront ook wel aardig wat móet kosten.
Cx basis vraagt 1000 euro
Die bij de club is in ieder geval goedkoper, maar nog steeds een aanslag op je budget, geen idee hoe haalbaar het is dit uit een sloper te halen….
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Ik heb zojuist de auto gekocht, onderdelen ben ik ook weer een stuk verder mee.
Ga eerst en weekje op vakantie en daarna de turbo ophalen.
Dit zal rond de 19e zijn.
Ik hou jullie op de hoogte.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Ben benieuwd, kom dagelijks langs je oude prestige en die ziet er nog steeds top uit.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
T(h)ijs schreef:Ben benieuwd, kom dagelijks langs je oude prestige en die ziet er nog steeds top uit.
Rijd die nog steeds ergens in eindhoven of daar ergens in ieder geval ?
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
In een parkeervak op de Boschdijk tussen Marconilaan en Pieter Zeemanstraat. Eigenlijk altijd.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 1130
Geregistreerd: 20-10-2003
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
Ik twijfel wat te doen
Eerst opbouwen en dan keuren, of eerst aanmelden voor kenteken ?
Dit ook ivm vrijstelling belasting, ik weet niet wat ze met de regeltjes gaan doen de komende jaren.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
25trd schreef:PHoskam schreef:Ik verwacht dat dat voorfront ook wel aardig wat móet kosten.
Cx basis vraagt 1000 euroDie bij de club is in ieder geval goedkoper, maar nog steeds een aanslag op je budget, geen idee hoe haalbaar het is dit uit een sloper te halen….
Als tijd en ruimte geen issue is, is het slim dit uit een sloper te halen.
Dan wordt ook duidelijk waarom die dingen zo duur zijn.
Deurpanelen zijn exact hetzelfde als van een gewone Série 1, maar een set strakke, bartsvrije zwarte panelen is alsnog een speld in een hooiberg.
Ik zou me eerst met de techniek en plaatwerk bezig houden, alvorens te investeren in luxe dingen zoals interieurdelen.
Edit: Als die sloper € 750 of minder kost kan het al interessant zijn hem toch aan te schaffen. Als je ooit een reserve turbo, ECU of luchtmassameter nodig hebt, ben je dat bedrag al makkelijk kwijt namelijk.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
Totaal aantal Berichten: 7582
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
PHoskam schreef:Ik heb zojuist de auto gekocht, onderdelen ben ik ook weer een stuk verder mee.
Ga eerst en weekje op vakantie en daarna de turbo ophalen.
Dit zal rond de 19e zijn.Ik hou jullie op de hoogte.
Gefeliciteerd met je aanwinst. We zijn benieuwd naar de beelden. En geniet van je vakantie (heb je nog budget om uit eten te gaan of zit dat nu in de Turbo ).