





















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
net over de 200.000km gelopen, geen reserve nee, denk ook niet dat hij ooit al vervangen is geweest.












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dan lijkt het me wel een kandidaat voor het probleem.
Mogelijk kan je er ergens 1 testen?




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Wil iedereen wie een “kapotte LMM heeft deze naar mij op sturen! (Ik zet weer op tijd)
Want die dingen gaan bijna NOOIT KAPOT.
lijkt wel of je hier tegen lucht praat( sorry dat ik hier in dit topic over begin)
BDP sensor kan heel goed de oorzaak zijn.
LMM eventueel op tijd zetten kan ook maar kapot gaan ze haast niet!
Tuurlijk gaat er wel eens 1 kapot misschien 1 op de 40.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Dan begin ik maar met de BDP sensor, aangezien ik deze liggen heb en dan zien we wel of mijn LMM richting F.SvM gaat.




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Voor dat je je LMM opstuurde eerst even het nummer door geven.
Kan zijn dat je met de hele cx moet komen.
Kan um alleen afstellen aan/op/in een cx.
Dus dan moet ik wel 1 zelfde type motor in de buurt hebben.
VgF
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.














































Totaal aantal Berichten: 43336
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
F.SvM schreef:
LMM eventueel op tijd zetten kan ook maar kapot gaan ze haast niet!
Wat wil je een hemelsnaam op tijd zetten in een LMM?
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Frank bedoel jij het verstellen van de imbusschroef of de gekartelde schijf aan de binnenkant verzetten?












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Frank lees je hier nog mee? Wat bedoelde je, gewoon Co afstellen?




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Ja ik lees nog mee,
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
haha, no comments van Frank
Ik herken de klachten. Het zat bij mij in de stekkerverbindingen op de bobines… Geen idee hoe dat eigenlijk bij jou zit, maar misschien iets om uit te sluiten






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
mja, de motor is er ongeveer een jaar geleden uit geweest, dus stekkerverbindingen kunnen ook… dat van die bobines probeer ik dit weekend eens, het enige probleem is dat ze het soms een uur aan een stuk niet heeft en plots is het daar, dus het is niet zo makkelijk gezegd wanneer ik ‘ervan af’ ben… ooit












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wanneer heb je er voor het laatst nieuwe bougies in gezet? Daar zijn ze namelijk wel erg gevoelig voor.
Ik weet niet of het voor een 2500 ook geld, maar bij een turbo moet je de elektrode afstand nog even iets ruimer zetten.






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Denk een jaar of 3 geleden… bougiekabels zijn wel nog de oude…












































Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Afhankelijk van hoeveel kms je heb gereden zou ik zeker voor de kleine prijs die ze zijn er nieuwe in zetten.
Kabels kan ook geen kwaad, zeker als je de staat er niet van kent.