Na 42000km met de Berlingo begint hij serieus te stinken naar mazout. Ik bel nd garage en mag de wagen binnen doen voor nazicht. Ze kijken hem volledig na stomen hem proper en vinden niks hij stinkt ook niet meer. Volgende dag rij ik weg en ligt er een plas mazout op de oprit en het stinken begint opnieuw. Ik terug richting garage en ze rieken zelf nu ook de stank. (Berlingo 2 jaar en 1 maand oud dus net uit garantie) word opnieuw nagekeken en idd de pomp lekt aan de rubber wat tss de deksel en de pomp zit.
Gelukkig geven ze nog service in mijn garage en vragen ze een pomp aan onder garantie.
Citroën geeft bericht dat zij de pomp geven onder garantie (twv 762€) maar het werk is voor mij. Dank u Citroën ik ben tevreden. In de garage moesten ze de pomp dus bestellen en ik laat de wagen daar.
Vandaag 1 hele week later bel ik om te horen wat er van mijn Berlingo is want dat duurt mij toch wat lang. Krijg ik als antwoord dat Citroën geen pompen op voorraad heeft en dat ze in back order staat… dus als je een pomp kapot hebt heb je blijkbaar een probleem…
Namiddag weet ik pas wanneer de pomp leverbaar is en wanneer ik de auto kan gaan halen… helemaal niet makkelijk zonder auto en een kleine van 2 maand in huis.
Citroën Berlingo XTR Citroën C3 Exclusive
-wit -bordeaux
-modulariteitspack -panoramisch schuifdak
-zichtbaarheidspack -parkeersensoren
-detectiepack
-afneembare trekhaak
Ik heb mijn brandstofpomp (Siemens) laten reviseren. Kosten 567 euro. Berlingo 2.0 HDi 2005. Was dat geen optie?
Haal maar in, de brandweer knipt je er wel uit