Totaal aantal Berichten: 357
- DS 3 E-HDI Airdream
W_h hoe staan jou contacten in je telefoon? Kan het te maken hebben of ze op je sim of telefoon staan? Bij Bluetooth staat ook alles aangevinkt bij mij. Heb jij bij alle nummers +31 ervoor staan of gewoon 06?
Bij een iPhone staan altijd je nummers op je telefoon, iTunes maakt daar ook altijd een reservekopie van wanneer je hem gaat syncen met je Mac of pc.
Verder staan m’n nummers (en die van mijn vriendin) zowel in 06 als +31 formaat opgeslagen.
Kan ik misschien voor iemand wat foto’s maken van het eea? Ik speel zelf nooit zoveel met MyWay, het werkt altijd prima dus ik weet qua instellingen niet of er iets is dat voor jullie waardevolle informatie kan zijn.
- DS 3 E-HDI Airdream
Mis dat je eens kan kijken naar wat je firmware versie is van Myway?
In je menu druk je op systeem en dan versie, weten we meteen of het daaraan ligt ja of de nee
Als je op de vorige pagina drukt zie je de mijne staan onderaan.
- DS 3 E-HDI Airdream
Zf even langs de dealer geweest, was niemand van de garage maar de verkoper daar is ook redelijk handig,
Hij zegt ook dat de software geupdate moet worden voor de nieuwe generatie telefoons
Aankomende week maar ff afspraak voor maken
Totaal aantal Berichten: 562
- DS 3 e-HDi 90 So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 82 ETG Feel
Frosty85 schreef:Ik heb deze versie van Myway erop staan
Die van jouw mag inderdaad wel een update krijgen, ik heb zelf al versie R40b_R40.03. Ik heb bij deze overigens geen last van onbekende bellers, tenzij de beller met een geheim nummer belt.
- DS 3 E-HDI Airdream
Thx Nitro dan weet ik in ieder geval waarna ik kan vragen.
Ik heb versie rneg_D_R40b_R40.03 en dus geen problemen.
- DS 3 E-HDI Airdream
Top w_h de mijne gaat morgenmiddag voor de update.
- DS 3 E-HDI Airdream
Probleem is opgelost met de nieuwe versie erop
Net terug van de dealer.
Nieuwste update, zo ver ik even snel kon testen, verhelpt de onbekende beller problemen ism met de iphone.
MyWay is een heel mooi systeem maar wel met beperkingen. De reboots in het systeem irriteren mij erg en nummer weergave is niet goed mogelijk, gelukkig hangt de telefoon in zicht en kan ik zien wie belt. Tja, soms is het behelpen (bel met iPhone 4 met IOS 6,1,2)
Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus